28/10/09

Dimecres, 28 d'octubre de 2009
LA MANTELETA DE LA MARIA CASTANYERA


La Maria Castanyera ens ha deixat avui la seva bonica manteleta.
Gairebé no gosaven ni tocar-la.
Un cop han vist que era de color lila tots han estat d’acord que aquest era el seu color preferit.
Tots em preguntaven: li vindrà petita la camisa? I la faldilla li farà campana?
Cada dia assagen la cançó, esperem que divendres la cantin tots.
És molt divertit veure les seves cares.
Entrem a la classe i amb gran teatre dic: Bona tarda!!! Sabeu amb qui m’he trobat??? Amb la Maria Castanyera que m’ha deixat això que és seu. El divendres vindrà a la nostra escola. Apa que bé!!!
Els Pollets em miren i el que és una mica més xerraire em diu: hola, mmmmerattttttt
Els Cargols callen tots i em miren sense entendre res del que els hi dic. La Maria i l’Elsa van repetint: que us diuen? Que vindrà la Maria Castanyera? Però els nens cada cop fan més cara d’espantats i no diuen res de res.
Els Peixos ja contesten amb monosíl·labs allò que els hi preguntem la Laura i jo sobre la castanyera.
Els óssos... ufff aquests parlen tots a l’hora, expliquen que a ells els hi agraden les castanyes, que han vist una castanyera, que van a buscar bolets... tots a la vegada volen explicar la seva història.
A veure que faran tots plegats el divendres quan la vegin allà.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

ESPEREM KE NO S'ESPANTIN.TOT EL QUE FEU , ES MOLT MACU. M'AGRADARIA VEURE'LS PER UN FORADET

Anònim ha dit...

ESPERO QUE S'HO PASSIN MOLT BE ,DEU SER MOLT EXITANT VEURE LES CARES. CASTAÑO

Anònim ha dit...

Espero que no s'espantin, sobretot els petits.
Quina il·lusió el divendres, de ben segur que es molt divertit.
Es veritat, a mi tambe m'agradaria veure les cares dels nens.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Els Ossos són molt xulos, a veure si després no seràn els que més s'espantin!! per cert èstà molt emocionat amb els panellets i amb la carrera del reciclatge!! cada dia em diu: - a veure, a veure si guanyarem la nostra clase???? ja no vol paper de plata, Molt Bé!!! a veure si aconseguim reduïr residus entre tots, gràcies...Rosa B.

Anònim ha dit...

Ahir el Sergi m'explicava que la Maria catanyera s'havia deixat la seva manteta, que maco...el que més m'agrada dels nens es la inocència, la sinceritat i l'entusiame, per altra banda la Neus, va sortir expliacant-me les classes que havian portat paper de plata i les que no, així que vinga que s'animi tothom que es per una bona causa. Per cert molt divertit el compte del chupa chup entremeliat.
Francesca

Patrícia ha dit...

Quina gràcia... esperem q demà no s´espantin ells i espantin a la Maria Castanyera amb els plors...

Patrícia Borràs

Anònim ha dit...

LA CASTAÑERA
ya está aquí, ya llega con las primeras lluvias de otoño i amiga "la castañera" mirad su cesta, una cesta de castañas llena mirad como sonrrie con fuerza para ofrecernos una rica castaña que apage el frio de nuestra espera
ya esta aqui,ya llega entre las hojas del suelo tu amiga la castañera. Ella te ofrece junto al fuego castañas asadas y frescas,calor de otoño,fuerza del viento que hoy de amistad nos llena juntos apreciamos el sueño de nuestra amiga la castañera.Personaje que envuelto entre las hojas de otoño vuela hacia tu corazón abierto a la luz de una amistad verdadera.

espero que t'agradi
mama fau