20/5/07

Diumenge, 20 de maig de 2007
CIVISME DE NOU
Un cop més vull fer menció del telèfon del civisme (900.226.226) i encoratjar-vos a utilitzar-lo.
Vam demanar una paperera pel passatge de la Saleta i en menys d’una setmana ja la teníem instal·lada.
El dilluns de la setmana passada, a l’obrir l’escola, em vaig trobar davant mateix de la porta uns enormes plafons de fusta que tapaven el fanal, ocupaven mitja vorera i ens dificultava l’entrada i la sortida dels nens.
A mig matí els partits polítics, en plena campanya electoral, ja havien omplert els plafons amb els seus cartells propagandístics i també, cal dir-ho, el terra de cola enganxifosa.
Vaig trucar al telèfon del civisme explicant la situació i el dimecres un camió va venir a retirar els plafons.
Una mare que va veure com ho retiraven em va preguntar si havia demanat jo que ho traguessin i davant la meva resposta afirmativa em va comentar:
- suposo que has dit que portin els plafons a reciclar, no?
Utilitzo el telèfon del civisme però no sóc la Mare de Déu de Lourdes! (De moment)

1 comentari:

Berenguer ha dit...

Els drets només s'afermen si s'exerceixen. Sino són de paper, i el paper i les paraules, tot sovint, el vent se les endú.
El telèfon del civisme és un bon exemple de les coses que ens acosten a paísos més civilitzats que el nostre. Un apunt, el civisme només s'entén des de l'estima que hem de tenir a les nostres places i carrers.