24/5/07

Dijous, 24 de maig de 2007
SUBSTITUCIONS
Ahir vaig anar a substituir a la Teacher a la classe dels Peixos (P3) i els óssos (P4).
Aquestes alçades de curs els nens i les nenes ja tenen les rutines i els hàbits molt ben apresos i si ho intentes canviar no ho accepten fàcilment i et van rectificant.
Vaig començar repartint els colors però enseguida em van dir: els colors els reparteix l’encarregat! Ja en veieu recollint i cridant els encarregats.
Uns quants no havien acabat d’esmorzar però jo els hi vaig repartir la feina igualment, enseguida van protestar: els que no acaben d’esmorzar han d’anar a la pissarra fins que acabin perquè sinó embruten la fitxa.
No era l'horari habitual d'anglès, per tant anaven preguntant: quan donarem menjar als peixos? Quan anirem al pati? Quan farem la fitxa del llibre?
Mentrestant a una li molestava l’etiqueta de la samarreta, un altre m’explicava no sé pas quina història, un altre em deia que l’elefant que havia dibuixat no m’havia quedat massa bé, a part dels que tenien pipi i els que s’aixecaven de sobte per abraçar-me...
Amb tot i això vam fer la fitxa i van aprendre una cançó amb anglès, però el més divertit ha estat aquest matí que quan m’han vist m’han cridat: Hola Teacher-Senyoreta Montserrat!!!.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs la cançó dels elephants i els fishes que els has ensenyat está al TOP TEN...la clara porta tot el dia cantant i el seu germà ballant...
BELEN

Anònim ha dit...

L'Arnau va venir entusiasmat pq la teacher Montserrat els hi va ensenyar una cançó en Anglés...Però després de molt pensar i pensar només s'enrecordava de "One elephant..." i aquñi es quedava parat...per tant t'agrairia que si no es molt llarga ens n'escriguis un trosset a veure si així aconseguim que la canti sencera...El teu blog cada dia té més seguidors, jo hi estic enganxat!!!

Odalric ha dit...

Que maco (i que difícil!) :)

Anònim ha dit...

Doncs a casa tambe sona cada dia des del dimarts "one elephant......etc etc". L'Arnau estava encantat: "Mama avui hem tingut la Senyoreta Montserrat com si estiguessim al cole dels nens grans ;-)"

Montserrat ha dit...

How many elephants, elephants, elephants? How many elephants? One, Two, Three
How many fishes, fishes, fishes?
How many fishes?
One, Two, three

Francesc Puigcarbó ha dit...

Hi ha feines que no es paguen amb diners, in sovint no solen ser tampoc molt agraides.

JRoca_Font ha dit...

Jo també sóc mestre i aquest any no vaig a fer psicomotricitat amb els d'educació infantil, ho trobo a faltar perquè el que aporten és immens.
Salut