14/5/07

Dilluns, 14 de maig de 2007
WALKMAN
En aquests moments em sento una mica... com dir-ho? potser lluny de les noves tecnologies.
Avui hem donat els papers de convivències on informàvem de totes les coses que es poden portar i les que no.
Com us podeu imaginar, des de l’era de l’ordinador, les circulars es recuperen d’un any per altre, i es van canviar puntualment segons les necessitats del moment, però avui, tal i com ara us explicaré, no ens adaptat a la modernitat.
Hem informat als pares de les coses que no es podien portar, i anomenava els mòbils, la game boy, els jocs electrònics, i (horror) els walkmans!!!
En cap moment he vist res d’estrany fins que, un cop repartides les circulars, un grup de nens han vingut molt contents a dir-me:
- aleshores podem portar MP3?
La meva resposta ha estat immediata:
- és que no llegiu? diu ben clar que no es poden portar Walkmans!
La pregunta també ha estat immediata:
- què són els walkmans?
He quedat força perplexa de la pregunta però era hora de plegar i he sortit del pas dient que no es podia portar res que servis per escoltar música individualment, ja que això no fomentava la convivència.
A l’arribar a casa li he comentat a la meva filla (ella forma part de la nova era de les noves tecnologies) el que havia passat i, també la seva resposta ha estat immediata:
- però com pots dir walkman? Si ni tan sols es fa servir el Discman!
Què voleu que us digui, a mi m’agradava més utilitzar el cassette, fins i tot el disc de vinil.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

És la prova de que els pares millor no ens relaxem gaire...
Si creus que en saps prou has begut oli!

I si no, proposo que escolteu un parell de programes de ràdio que emeten a les nits, bastant exitosos entre els nostres adolescents (Prohibit als Pares / Ponte a Prueba)

Unknown ha dit...

Jo ja el vaig escoltar... i deunido...

Montserrat ha dit...

Jo també. és pitjor el ponte a prueba, és un programa vulgar.

Anònim ha dit...

El preocupant no és que sigui més o menys vulgar, em preocupa que els adolescents en treguin un decàleg de comportament amb el que escoltin...

Quina xerrada pots tenir amb ells?
Si un dels problemes és que creuen que ho saben tot?

S'indignen per emprar la paraula walkman, pero els hi farà por marxar de casa i llençar-se a la aventura de la independència...

Francesc Puigcarbó ha dit...

el que faltava del trio de la benzina, o sigui jo, abans m'en fotia de la sogra perquè havia d'anara casa seva a canviar-li l'hora del video, Dopncs bé, ara ha de venmir a casa el gendre a fer el mateix del DVD. Motiu, molt senzill, nomes aprens de la modernitat alló que t'interesa, el que passa es que els mestres heu d'estar sempre al dia, perquè emsem,bla que l'MP3 ja ha estat superar per una altra història mes moderna, o sigui que la circular de l'any que be es podria resumir dient que no es pot dur cap objecte electrónic i santes pasqües.-

Anònim ha dit...

Jo crec que de cara al futur milor utilitzar l'expressió " qualsevol tipus de reproductor de música"
;)