1/5/07

Dimecres, 1 de maig de 2007
NORMES BÀSIQUES
En els EE.UU. han elaborat el següent informe que us adjunto, per ajudar als pares a aconseguir unes normes de bon comportament i educació entre els seus nens i joves. Suposo que ho han fet degut al estrepitós fracàs educatiu que ténen actualment allà i que, si continuem així, no trigarà en arribar a les nostres aules. Dóneu-li una ullada, no està de més fer una petita reflexió dels nostres actes i maneres d'actuar.
1. Dadle todo cuanto desee: así crecerá convencido de que el mundo entero le debe todo.
2. Reídle todas sus groserías, tonterías y salidas de tono: así crecerá convencido de que es muy gracioso y no entenderá cuando en el colegio le llamen la atención por los mismos hechos.
3. No le déis ninguna formación espiritual: ¡ ya la escogerá él cuando sea mayor!
4. Nunca le digáis que lo que hace está mal: podría adquirir complejos de culpabilidad y vivir frustrado; primero creerá que le tienen manía y más tarde se convencerá de que la culpa es de la sociedad.
5. Recoged todo lo que vaya dejando tirado: así crecerá pensando que todo el mundo está a su servicio; su madre la primera.
6. Dejadle ver y leer todo: dejad que su espíritu se recree con cualquier porquería. Pronto dejará de tener criterio recto.
7. Padre y madre discutid delante de él: así se irá acostumbrando, y cuando la familia esté ya destrozada lo encontrará de lo más normal, no se dará ni cuenta.
8. Dadle todo el dinero que quiera: así crecerá pensando que para disponer de dinero no hace falta trabajar, basta con pedir.
9. Que todos sus deseos estén satisfechos al instante: comer, beber, divertirse,…¡de otro modo podría acabar siendo un frustrado!
10. Dadle siempre la razón: son los profesores, la gente, las leyes… quiénes la tienen tomada con él.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

estan com una cabra els de eeuu si fan aixo no mestranya que despres surtin presidents que nomes volen atacar i fe guerres o famosos consentits i multimilionaris que nomes tenen 1% de mentalitat y son tontos... menys mal que aki no pasa

adeu
Yasmine

Júlia ha dit...

Yasmine, que això és escrit amb 'ironia', per reflexionar, i no perquè facin això (!)

Montserrat ha dit...

És que la Yasmine té 11 anys i encara no acaba d'agafar les ironies!!!

Anònim ha dit...

Això està molt bé, però ni és res nou ni crec que vingui dels EEUU. Qui hagi anat alguna vegada a l'Hospital de Nens de Barcelona, haurà pogut comprovar que hi ha una inscripció en una paret molt similar a aquesta espècie de decàleg.

Montserrat ha dit...

Jo ho vaig treure de la Web d'una escola de Seattle (Washington) i deia que ho entregaven als pares i a les comisaries