19/10/08

Diumenge, 19 d'octubre de 2008
SEGON ANIVERSARI
Avui celebrem el segon aniversari d’aquest blog!!!
No m’agrada massa fer memòria de les coses que faig. A mi m’agrada viure el dia a dia, gaudir de les oportunitats que se’m presenten i aprofitar-les al màxim.
Però avui és obligat donar un cop d’ull enrere i ens trobem amb 522 post escrits. Gairebé 70.000 visites, amb un promig de 150 visites diàries.
Ha entrat gent del Regnet Unit (1465), EE.UU. (727), Països Baixos (431), Sudamèrica (335), d’Itàlia, la India, Canadà, Suècia...
Gràcies al blog he pogut participar en el llibre de La Catosfera Literària i en el llibre Dedicatòries que sortirà aviat a la llum. Fins i tot una universitària ha fet un estudi de postgrau on parlava d’aquest blog.
Avui m’he preguntat per què l’escric i la resposta ha estat: escric principalment per què m’agrada escriure, per què m’agrada compartir la meva experiència de mestra amb totes aquelles persones que els hi vingui de gust entrar, comentar, opinar i participar. També escric per què estimo l’escola i compartir allò que estimes amb la gent, que hi formeu part o no, és gratificant.
Escric per què vosaltres també hi sou. Heu escrit, entre tots, gairebé 2500 comentaris!!!
Altres, menys agosarats, no escriviu però em comenteu que també us agrada llegir-me i que entreu cada dia.
De moment penso seguir explicant anècdotes, pensant nous projectes, opinant sobre ensenyament, sobre educació i tot allò que vagi sortint.
Si voleu seguir compartint una estona cada dia amb mi sereu benvinguts.
MOLTES GRÀCIES PER SER-HI.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per deixar-nos entrar cada dia una estona dins les activitats de l'escola, per tenir-nos informats de que fan els nens. Felicitats per la constància i per la feina ben feta, al blog i a l'escola. Gràcies i no te'n cansis, seguire visitan-te cada dia. No t'han donat cap premi al blog avui?
Rosa B.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS!!! Han sigut dos anys en els que cada dia ens has donat la motivació a tots els que et llegim de pensar "a veure que haurà escrit avui la Montserrat" i la veritat és que no m'he perdut ni un sol dels teus posts. Ens has parlat de l'escola, d'anecdotes, de les excursions, de les convivències, ens has donat consells, etc... i sempre ens ha sigut de molta utilitat.
Espero que tinguis forces per seguir escribint molts anys més ja que tots t'ho agrairem. ENDAVANT!!!

Miquel Saumell ha dit...

Montserrat,
Jo no he escrit tant com tu però des que vaig conèixer el teu blog abans de l'estiu sempre et llegeixo.
Felicitats pel l’aniversari!!!

Anònim ha dit...

magrada las clases da musica da la munsarrat.

Anònim ha dit...

Felicitats!!!!

Qui t'ho anava a dir, eh?
Espero que totes aquestes dades de entrades, comentaris nacionals i internacionalsno facin res més que animar-te a continuar-hi.

Laia

Anònim ha dit...

hola senyoreta montserrat soc la gemma algar .Doncs que moltes felicitats i que seguieixi aixi aquest blog.

molts petons

Anònim ha dit...

Felicitats i gracies a tu, a la teva constancia .
Seguirem , com tots els dies, al blog, esperant els teus comentaris,
les teves anècdotes...
Petons

Anònim ha dit...

Moltes FELICITATS!!!!
Endavant, que no et falti mai aquesta empenta que et fa ser tant especial, gràcies a TU per ser-hi!!
Feliç aniversari!!!

Dolors Casanovas i la seva prole!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!

M'en alegra formar part d'aquesta comunitat i d'aquest blog.

Gràcies perquè els que també hi som dins l'escola ens agrada saber les sensacions i punts de vista dels de fora.

Sense la Montserrat, sobretot, i sense tots nosaltres que comentem no seria el blog que és.

GRÀCIES

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats i endavant sempre, ja que gràcies a aquest blog, ens fas sentir que de veritat formem part d'aquesta gran familia que es l'Escola del Carme.

Anònim ha dit...

Feliç Blogniversari!

La criatura és jove, però ha crescut molt des de que vas començar.
Per mi aquest bloc s’ha convertit en un referent i com diu la majoria m’agrada molt visitar-lo cada dia (a veure de que va avui, a veure si tindrem fotos, a veure qui ha comentat alguna cosa...) sempre aprenc coses noves.

Ànims per continuar fent el gran treball que fas ;-)
Et desitjo un 3er any igualment ple de noticies, activitats i participació.

1 peto i PER MOLTS ANYS!

Anònim ha dit...

2 anys ja??. Moltes felicitats per la feina ben feta.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!
Es un moment únic obrir l'ordinador al matí i descobrir de que parles aquell dia.. moltes gràcies per fer-nos participes de les coses de cada día dels nostres fills,es una gran ajuda..
Ánim!!
Merche

Judit ha dit...

Ja et vaig comentar a l'inici del projecte que la 1ª cosa que fa el meu ordenador al matí és obrir el teu blog, m'agrada veure què hi poses, fer-hi comentaris.. quan no n'hi ha cap de nou penso.. a veure si al vespre hi ha alguna cosa. Hi ha costums que no pots variar i ara ja ens hi hem acostumat!! així que... MOLTES FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

Felicitats Montserrat!!! Et segueixo sempre que puc i saps que m'agrada molt tot el que ens explicas. Segueix així que ens ajudes molt a tots els pares i mares. Per molts anys a aquest blog !!! Sonia.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS!
Segueixo amb l'adicció al blog. En quant encenc l'ordinador és el primer que miro.

Berenguer ha dit...

Montserrat,

Moltes felicitats. Dos anys ja!Aquest teu blog és una meravella estimulant que fas créixer cada dia.
Per cert, el meu, avui, també fa dos anys.
Endavant!

Anònim ha dit...

Es día de felicitacions i de agraïments, no sempre alguns estem d'acord amb les opinions o comentaris del blog però en sembla una forma genial de que cadascú doni la seva opinió, també per estar informats de lo que fan els nostres nens, ja que cada matí molts pares mirem, aquells díes realment que no has escrit al blog, trobo algo a faltar (sembla mentida)però es com el café del matí, el sapiguer algo de l'escola encara que no sigui de la clase del nostres fills en fa sentir al menys a mi particularment tranquila. Gracies per tot i felicitats en el 2º aniversari.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!Aquest dos anys m'han passat volant!!Continuo com el primer dia amb la il.lusió de llegir el teu post diari i els comentaris que s'hi afegeixen. Me n'alegro que comencessis aquest blog perquè m'ha donat l'oportunitat de conèixe't i a sentir-me totalment integrada a l'escola. Com a novetat d'aquest any aprofito per dir que m'agrada molt que les mestres també hi participin, tot i que segur no els hi queda massa temps per fer-ho.Endavant!!!!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Quin éxit Montserrat, avuí segur que estarás contenta per la quantitat de comentaris. M'agrada llegir el blog, em pregunto cada dia de que anirá el tema d'avuí, i m'agrada la diversitat de temes que hem tocat tots plegats, m'agrada coneixer les diferents opinions, m'agrada veure el que fan els nostres fills a l'escola, les fotos i un llarg etc. Felicitats
Francesca.

Anònim ha dit...

Jo soc del grup de persones que no acostuma a participar però que cada dia llegueix el teu blog.
Avui l'ocasió s'ho mereix: Moltes Felicitats!!!

Laura

Anònim ha dit...

Doncs jo també tinc de felicitar-te perqué , encara i que m'has censurat un parell de comentaris i, encara i que vaig prometre no tornar a llegir-ho mai més, m'he enganxat. Seré "masoca"?? jeje
Sincerament et felicito i .... ànim i no em tornis a censurar!

Una que no se da por vencida

Francesc Puigcarbó ha dit...

moltes felicitats! i dos anys no són res......, ara que fent de mestre, pot ser molt de temps.

Anònim ha dit...

Desde que estic treballant no tinc gaire temps per mirar el blog ni contestar als comentaris,però encara que sigui tard intento mirar per sapiguer coses de l'escola.
Sempre he dit que es la finestreta que tenim per sapiguer que fan els nostres nens a l'escola, i per aixó i molt més et dono les meves felicitacions per aquest dos anys i per molts mes que espero que tinguem!!
Belén

Anònim ha dit...

Enhorabuena 2 años y la misma intensidad del primer dia.
A por muchos más.

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats! 2 anys, deu ni do! Segueix així perquè val la pena visitar el bloc.
Moltes gràcies!
Marta