14/12/08

Diumenge, 14 de desembre de 2008
CALENDAR D'ADVENT
FINESTRA NÚMERO 14: Els teus millors mestres són les persones amb qui comparteixes la teva vida.
És perillós demanar un consell. Però molt més arriscat donar-lo.
Quan necessitis ajuda fixa’t amb la manera com els teus amics solucionen els seus problemes.
No somies amb dones i homes llunyans; busca les persones que tens a la vora i comparteix amb ells el dolor i el plaer.
L’estrella que brilla més a l’univers es manifesta en les coses del teu voltant. Troba-la.

Paulo Coelho

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Parlant dels millors mestres hauriem de parlar també dels avis.
Els nens que tenen la gran sort d'haver compartit les seves "històries" en algún moment seràn tota una gran lliçó per ells. Sino tenen aquesta oportunitat crec que hem de ser els pares els que li expliquem. Es com un conte d'altes temps que els farà saber d'on venen. Pot ser de petits els hi semblarà un "rotllo" però de grans serà tot un gran tresor!!.

Anònim ha dit...

Els meus dos grans mestres han estat els meus pares. Al meu pare m'ha ensenyat a ser obstinada per aconseguir allò que vull, m'ha ensenyat a mirar la vida sempre amb optimisme, a aixercar-me quan he caigut. La meva mare m'ha ensenyat que existeix la bondat, la honestitat i la paciencia. Tots dos junts m'han ensenyat a mi , els meus germans i als seus nets moltes coses, que es resumeixan en haver format bones persones.
Francesca.