18/12/08

Dijous, 18 de desembre de 2008
L'ARBRE DELS PROPÒSITS
Avui els nens i les nenes de tota l’escola han escrit els seus desitjos i els seus propòsits per l’any nou.
Hem reflexionat i ens hem adonat que ja teníem moltes coses però que calia posar de la nostra part per millorar, ja que sempre podem millorar.
Els propòsits dels més petits han estat:
- que ningú es posi malalt
- no barallar-se
- fer la feina ben feta
- portar-me millor

Els més grans han estat:
- ajudar més a casa, sense que m’ho demanin, ni rondinar
- llegir més
- no enfadar-me per ximpleries
- fer els deures cada dia

Els que més m’han cridat l’atenció ha estat:
- pensar sempre que tots els problemes tenen solució
- que a tothom li agradi la Música
- que tothom tingués una escola com la meva

Quan tots ja teníem el nostre propòsit hem sortit (P5, 1r, 2n, 3r i 4r) al pati i hem deixat volar un globus, el que teníem a l’escenari el dia del concert, amb la il·lusió que tots els nostres somnis es facin realitat.





Quins són els vostres desitjos i propòsits per l'any vinent???

Finestra número 18: Dedicat als plaers senzills. La vida és fascinant: tan sols cal mirar-la amb les ulleres adequades.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

A tota l'escola del Carme,un Bon Nadal i que tots els desijos i propòsits per l'any vinent que han deixat plasmats aquets alumnes es facin realitat!!
BONES FESTES A TOTS-ES!!!
Una forta abraçada.

Dolors Casanovas i la seva prole.
(records de la Sandra i el Sergi)

P/ quins records em portan aquets festivals, sembla que fos ahir...

Jesús M. Tibau ha dit...

per propòsits que no quedi.
Bones festes

Anònim ha dit...

Hola!!

propòsits...ay! mare meva, no sé per on començar.

Potser, ser feliç i fer que ho siguin els meus.

Potser,seguir com fins ara...o un pelet millor; tampoc estaría malament..

Bé, no ho sé.És molt díficil...

Un petó molt gran a tots els qui formeu part de l'escola.

Bon Nadal!!!

Laia
(ara sí)

Anònim ha dit...

que tot segueixi gairebé igual que aquest any,i si pot ser una mica millor, però no demano gaire més, salut pels qui tenim al voltant i que els nens segueixin creixent amb salut i alegria... seria fantàstic que tots els nens tinguessin una escola com la nostra això és ben cert, gràcies i a seguir endavant. Molt bonic això del globus, original i emotiu. BON NADAL i gràcies pel DVD
Rosa i Martí

Anònim ha dit...

Jo només demano salut i disfrutar del que ja tinc.
Ah! i poder donar i rebre cada dia un mínim de tres somriures i tres petons.

Bones festes a tots i que sigueu molt feliços.

PD: Montserrat, ara que tindràs uns dies lliures et podries proposar escriure un llibre de reflexions, ets molt bona conductora d'emocions.

Anònim ha dit...

Uff propòsits.... que complicat, però un dels ferms: ser feliç i que ho siguin els que m'envolten.
Molt bones festes a tots i totes!!!
i que els reis us portin molta felicitat!!!
Judit

Anònim ha dit...

Bon Nadal a tota l'escola se Carme.

Jo demano salut i disfrutar del que tinc amb la meva familia.

Molt bonic això del globus.

Bon Nadal i Feliç 2009

Noelia Massagué
Eric Gomez (Pollets).

Anònim ha dit...

Per demanar que no quedi:

M'agradaria un món millor, però com això és somniar molt, em conformo que aquells que m'envolten i estimo, siguin feliços.

I, que tothom pugui gaudir d’un bon any 2009.

Una abraçada i molt BONES FESTES a tots/es.
Lourdes

Anònim ha dit...

La Neus va sortir emocionada pels albums, pels globus. Em va dir que havia demanat que ningú es pegui ni es baralli, a que es bonic que nens tant petits pensin així?. Aixó fa que pensi que estem fent tots una bona feina.
Els meus proposits son seguir com ara, feliç (aixó implica salut, feina, rises...)evidentment demano el mateix per tots aquells que m'envolteu. Aquest any vinent cumpliré un somni, bueno el cumplirà la Neus per mi, una cosa que sempre he volgut i es poder anar muntada a la cavalgada, així donç començarem l'any molt be.
Molt Bon Nadal a tots i sobretot no menjeu massa turrons.
Francesca

Anònim ha dit...

Que veiem crèixer els nostres fills en pau, sans i feliços, aquest és el meu propòsit.

Gràcies per tot, pel festival i pel DVD!

Bon Nadal i Feliç Any Nou a tothom!!

Li

Jesús M. Tibau ha dit...

T'informo que aquest diumenge t'he inclòs a la secció Blogs degustació.
Bones festes