30/12/08

Dimecres, 31 de desembre de 2008
L'HOME DELS NASSOS
Avui torna a sortir, pels carrers de Barcelona, l’home dels nassos.
L’home dels nassos és un personatge que té tants nassos com dies té l’any.
La característica, però, es que només se’l pot veure el trenta-u de desembre.
Tots aquells que el veieu, si m’envieu una foto, tindreu un premi que consisteix en un lot de llibres per cadascú.

HOME DELS NASSOS REBUTS:


La Maria Fontanals ens ha enviat aquest
El Martí i la Rosa aquest altre
El Jordi ens ha enviat aquest tan abrigat

La Lourdes aquest fet de plastilina

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buscant per tota la ciutat i encara no l'he vist!!!

Anònim ha dit...

Jo tampoc l'he vist.
Aquesta nit diuen que es la nit més propicia per demanar desitjos, i fer-se propósits. La meva germana m'ha trucat perque aquesta nit sempre la passem juntes i ja m'ha donat l'ordre del que tenia que comprar. Si ho voleu provar:
Es tracta de saber si algú us ha donat un mal d'ull d'aquesta maneta et pots desfer d'ell.
Agafar un got, coto, una moneda, unes quantes llenties que no siguin cüites i un all. es muja el coto i dintre es posa la moneda, l'all i les llenties, tot dins el got. Després d'uns dies si veus que no creix una planta, mires dins el coto i si l'all està podrit aixó vol dir que t'havian possat un mal d'ull, si la planta creix tindràs prospetitat.
Molt bona sort a tots.
Francesca

Anònim ha dit...

FELIÇ 2009!!
Rosa i Martí

Anònim ha dit...

Sigueu avui, demà i cada dia feliços amb vosaltres i els que us envolten.

FELIÇ 2@@9!