17/12/08

Dimecres, 17 de desembre de 2008
SEGUIM...
Moltes gràcies a tots per les vostres felicitacions i el vostre entusiasme. Ahir semblava el meu sant.
Nosaltres només som cuiners que treballem amb bons ingredients i evidentment sempre obtenim aquests bons resultats.

Un cop la Sala Polivalent ha retornat a la normalitat hem anat amb el P5 i el 1r. a fer una festa de Nadal amb el Pere Salicrú.

L’anècdota és que el nens només volien cantar les cançons del Festival, no es cansen mai. Jo us puc assegurar que les tinc tot el dia al cap, no hi ha manera d’oblidar-les.
De tota manera els controls, els deures i la dinàmica escolar continua al cent per cent.
Per una vegada m’ha tocat la part bonica però darrera meu hi ha l’equip de mestres que continua al peu del canó.

Finestra número 17: Eduqueu als nens i no serà necessari castigar als homes

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Papa i Mama, avuí a l'Escola ens han fet un regal!!! Ha vingut un music que es diu Pere i ens ha tocat a la guitarra Mozart i Vivaldi. El mateix comentari hem fet tots dos: donç si que en deu saber de guitarra!!!. Gràcies pel regal!!
Tots el pares estem molt contents per les activitats que estàn fent aquest curs els nostres fills a part de les purament doçents.

Anònim ha dit...

Aquesta setmana els de P5 l'estan disfrutan moltissim. Aquestes activitats els hi agrada molt (el trompetista, ara el guitarrista)i fa que quan surten de l'escola no parin d'explicar tot alló que fan.
Aixó no te preu.

Anònim ha dit...

Mama ha vingut al Pere a l'escola. jo la miro i penso, ¿i qui es el pere?. Com si potser jo tingués que saber qui es, li pregunto i llavors ja em va donar els detalls, ha tocat mama el martí dofí, se les sap totes, totes. Es una setmana molt emocionant per a ells, ahir va sortir el burinot Sergi molt content amb el seu album i el vam mirar amb molt detall. Laura et felicito per la feina ben feta i gràcies per posar anotacions sobre quins dibuixos representan que ha pintat, perque la nostra imaginació no dona per tant. Avuí diu la Neus que sortirà amb els seus així que els esparem amb entusiasme.
Francesca