3/10/10

Divendres, 1 d'octubre de 2010
LA VIDA ES BELLA
Aquesta cançó la cantem amb els nens de 6è a la graduació des de fa ... crec que des de sempre.
Per motivar aquests preadolescents a cantar amb interès i a involucrar-se una mica, acostumo a muntar una història per a cada cançó: la que li dediquem al papa o a la mama, la que canten per a ells mateixos i la que em dediquen a mi.
A ells els hi fa molts gràcia quan els hi dic que aquesta cançó me la dediquin especialment a mi, la mestra de música que tindran durant més cursos i amb la que ho passaran millor.
La frase que més m’agrada: Que una noche la tristeza se irá sin avisar i al fin sabrás lo bello que es vivir

9 comentaris:

Patrícia Borràs ha dit...

Preciosa!!!

No deixeu de fer aquesta cançó, és molt especial, cada cop que l'escolto se'm posa la pell de gallina i s'ennueguen els ulls... en molt poc diu molt!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

Portem tot el día amb la cançó, a l´Arianna li agrada tant que porta tot el dia cantan, bueno "tarara tararara tararara", diu que la de les fotos es l´Arianna i l´Andrea. A veure si te la vol cantar el dilluns...jejejje

Eva P.

Anònim ha dit...

ostres quants records em porta escoltar la cançó. El final de curs de l'Isaac... tan maco veient les fotos de quan eren bebes aiiii el meu nen com ha crescut!!!
No deixis de cantar-la
MamaFau

Anònim ha dit...

Molt bonica!!!!!
Mònica

Anònim ha dit...

Quanta raó té la cançó, il-lusió, somnis...viure es un regal, no ho hauriem d'oblidar mai.
Francesca

Anònim ha dit...

M´Encanta!!! Olga.

Anònim ha dit...

Por favor, no es una cancion maravillosa, y en esas dos voces, aun mas. Pero en las voces de nuestros cantantes de 6º curso pasado fue expectacular. Creo que si esta te la dedican a ti, yo me senti que la de "En mi vida" " A la meva vida" que cantaron en catalan, me la dedicaron a mi...seria por las lagrimas que me resbalaban por ambas mejillas?.
Si la repites para este curso, avisame, que voy a verlos.
UN besazo inmenso.
Cris

Mª José ha dit...

Ens ha ecantat!.
Grácies!
Mare de Marc (P1)

Anònim ha dit...

Hola, com us va tot? espero que molt bé. Feia moltissim que no passava per aquí. Quan he cumençat a llegir i he vist aquesta publicació no he pogut evitar escriure-hi. Jo també la vaig canctar a la graduació encara m'enrecordo quan assajavem per el gran moment. No hem puc creure que ja fagi 4 anys d'això, que ràpid passa el temps. Desitjo que estigueu molt bé. Per cert moltisimes gracies per tot el que hem vau ensenyar a l'escola, les coses que vaig aprendre allà em serveixen de molt i segur que hem serviran durant molt més temps. :)
Petons
Yasmine