13/10/10

Dimecres, 13 d'octubre de 2010
VAN GOGH

Els nostres Peixos s’endinsen, sense saber-ho massa, en el meravellós món de l’impressionisme.
Estan ben asseguts a les seves cadires. Hi ha silenci a la classe. Estan molt tranquil•lets.
Entro amb la màxima discreció per no molestar.
Els he ensenyat, en aquests petits, tantes vegades que m’han de dir Bon dia o Bona tarda que ara quan em veuen criden tots per saludar-me.
Sshhhhhhh
Vaig amb el mòbil i la càmera de fer fotos. Hauria de tenir una mena de pack que fos càmera bona i mòbil, ho sé. Però recordeu que fa quatre dies jo parlava de walkmans amb tota naturalitat com si fos el gran invent. Tot arribarà, progresso adequadament.
Heu mirat mai el cel de nit?
Quan tot és fosc i la lluna està amagada podem veure moltes estrelles.
Molts i molts punts blancs que brillen.
Tenen el quadre de Van Gogh penjat. De ben segur d’aquí molts anys el descobriran en algun museu o llibre i potser recordaran que una tarda d’octubre van estar pintant amb els seus ditets les estrelles.
Les estrelles m’agraden i la lluna misteriosa em fascina.
En Raimon li cantava a la nit en una cançó trista però els nostres Peixos la pinten en una tarda plena d’alegria.

3 comentaris:

Berenguer ha dit...

Genial,

Ja trobavem a faltar fotos!

I felicitats per la col·laboració amb l"Ara"

Anònim ha dit...

Un cop vaig llegir que els nens fins el 6 anys no tenen memoria o retenció de coses pasades, jo la veritat es que discrepo donçs tant la Neus com el Sergi recordan coses de quan eran més petits i jo mateixa tinc records de quan tenia 4 o 5 anys, aixó si potser son vivencies que pel que sigui tant inpactat. No sé si aquests nens recordaran Van Gogh, pero si no ho fan sempre estaran les fotos que els seus pares guardaran amb molt carinyo.
Francesca

Anònim ha dit...

Que bien las fotos.
Los niños ahora son como esponjas, todo lo absorven y seguro que recordaran algo, y nosotros con las fotografías les ayudaremos a que se acuerden de más cosas.

Muchas gracias por las fotografías.

Noelia Massagué.