29/10/10

Flauta 3r

Dimecres, 27 d'octubre de 2010
ARA ELS DE 3R ... PERDÓ ELS DE 4T
M’esperaven amb la flauta a la mà quan vaig entrar a la classe.
Molt il•lusionats em diuen:
- Srta, ens gravaràs com als de 5è i ho penjaràs al blog???
- Uiiiii ells fa més temps que toquen i els hi queda una mica més afinadet
- Tan és! A nosaltres també ens queda bé i fa menys temps que toquem. Vaaa si us plau...
- La que millor queda és la Dansa dels pescadors, ho podem provar.
- La xinesa? Siiiiiiiiii siiiiiiiiiii

Al cap i a la fi, si no filem massa prim, se’n surten prou bé.
Oi?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Senyoreta no som els de tercer som quart. M'agrada molt tocar la flauta, però en el moment que el Jordi ens estava gravant estava molt nerviosa, però ho vem fer molt bé

Raquel Mateu

Patrícia Borràs ha dit...

Hi tant q se´n surten prou bé... felicitats nois!!!

Patrícia

Elia ha dit...

Senyoreta, la Raquel té raó sóm
de quart.Em va agradar molt perquè va sonar molt bé.M'agrada molt tocar la flauta!!!Adéu.

Ariadna Verdú.

Anònim ha dit...

Un anys més d'experiencia ha de notar-se, encara que les dues classes ho han fet força bé, aixó si que segueixin practicant.
Francesca

Anònim ha dit...

Bona tarda Senyoreta, soc l´Ana quant el Jordi estava grabant estaba molt nerviosa, però ha quedat molt bé. Gracies.

Anònim ha dit...

Sona perfecte!!! l'any que ve ho faran tant o millor que els de 5è
Felicitats!!!
Judit