14/10/10

Dijous, 14 d'octubre de 2010
PINTEM
Sona el timbre del parvulari de manera estrident i persistent.
Els Pollets miren cap la porta: Qui hi ha???

M’obre la Isabel amb el pinzell a la mà.
-Què? Li pregunto. Ja els teniu a punt?
No cal que em contesti perquè quan entro a la classe ja els veig amb rotllana, els que han aconseguit que no plorin, a punt de pintar.

Comencen a pintar la mà del més valent. Si ell no plora, i segur que no ho fa, els altres tampoc ho faran... esperem

Això va bé. Vinga que s’animen més a pintar.

Jo també vull pintar que sembla divertit.

Què voleu que us digui, a mi això no m’agrada massa.

Vaig a veure com els hi va als Cargols.
Aquests són veterans. La Isabel i la Sheila van fer bona feina el curs passat i ja els tenim més ensenyats.
Aquí els teniu tranquil•lets, gairebé tots, algú encara ha d’adaptar-se a un món nou ple de coses fascinants.


10 comentaris:

Anònim ha dit...

Pero que guapos i tranquilets són aquests cargols, ja m´agradaria que a casa l´Arianna també s´estigués així de tranquileta, encara que només fós per dinar.

Eva P.

Marta ha dit...

Quin goig que fan aquets pollets i aquets cargols.
Els cargols se'ls hi veuen molt interessants amb el conte del Max, es nota que els agrada...
Molt bona feina aquetes senyorets.
Pares Cargol Isaac

Anònim ha dit...

Pero quin pedazo de reportatje de fotos, gairabé a tots els nens els encanta enbrutar-se les mans i tot el que calgui, a mi encara ara em segueix agradant( tots tenim un nen dintre nostra, sols falta buscar-lo). Bon cap de setmana
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

I tant q van fer molt bona feina l´any passat l´Isabel i la Sheila!!!
tenim uns cargols molt aplicats... esperem q continuin aixì!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

Ens estrenem al blog......dimecres va començar un nou "cargol", el Martí, i estem molt contents ja que surt cada dia molt feliç de l'escola. No ens ho haguessim imaginat pas.
Gràcies.

Anònim ha dit...

Aquests pollets s'ho passen la mar de bé pintant, ja m'agradaria que a casa la Sofía i la Daniela fossin tan tranquiletes com semblen a les fotos. Aquestes idees aniran bé per redecorar la casa, sobretot les parets blanques.....
No em puc creure el que veig semblen nenes grans!!, des que van al cole a casa es comporten millor, a veure si contunua així

Anònim ha dit...

Que macos tots els nens!!! Així m'agrada, que s'apliquin molt amb en Max! D'aquesta manera, la Carla m'explica el nom dels seu companys i les coses que fa a classe. I això que no es gaire xerraire.

Familia Coll

Anònim ha dit...

Aquests cargols estan molt interessats en el seu nou company, el Max.A casa ens el demana tot sovint. Esteu segurs que les fotos no han estat retocades amb el photoshop ???, no em puc creure que estiguin tan quietets...
Que divertit poder veure'ls de tant en tant en plena activitat. moltes gràcies per les fotos.

Anònim ha dit...

Jo també m'estreno al blog. M'ha fet molta il·lusió veure les fotos dels pollets i els cargols. El nostre pollet Adrià ha sortit molt divertit interessat a les fotos.

Gràcies,

Helena Palau

Anònim ha dit...

Peró que macos estàn tots aquests pollets!! Ara sabem d'on surten les manetes grogues que portaba el nostre pollet Marc.
Ens ha fet molta il.lusió veuere els petits en acció... que tranquilets estàn!.
Pares pollet Marc.