22/5/09

Divendres, 22 de maig de 2009
MARINA

La Marina estudia violí i avui ens ha fet una audició a tots els nens del Parvulari.
Els hi ha explicat com era l’instrument i l’arquet. Hem senyalat les parts del violí i hem comptat que tenia quatre cordes.
El que més els hi ha cridat l’atenció és quan la Marina els hi ha dit que l’arquet estava format per pèls de cua de cavall.
No s’ho acabaven de creure.
Ha estat una bona experiència tant pel públic entusiasta, com veieu a les fotos, com per la concertista.
El violí és un instrument molt difícil de tocar i es necessita molta constància i estona d’estudi.
Des d’aquí felicitem a la Marina per el seu esforç ja que els aplaudiments ja els

ha rebut del jove públic.

.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Óstres!!!El violí!!!
Sempre m'ha semblat que tocar el violí havía de ser un dels instruments més difícils...
Carai Marina!!Moltes felicitats!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marina!!! A l´Ivàn li ha encantat. Segueix així bonica!!. Olga.

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt el concert de violí i la Montserrat cantant allò del gat.... Ho feien molt bé... Saps mama el violí és molt difícil de tocar!! Felicitats Marina. Martí B. P-3

Marina ha dit...

Estic molt contenta i els meus pares també. M’ha donat molta il·lusió perquè tots els nens en miraven i escoltaven i quan anava a començar estava molt nerviosa , en passa cada vegada que tinc que fer-ho davant de gent, paro amb els nens me ha segut mes fàcil
Adéu nens, pares i senyoretes! ;)

Anònim ha dit...

Felicitats Marina. El violi es molt dificil de tocar.
Per les fotos veig que a l'Eric li ha agradat molt.

Felicitats i gracies.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Al Sergi em va explicar que una nena havia anat a tocar el violí, i que havian sortit tots els nens, els cargol, els peixos i el ossos, ah mama i els pollets amb el cotxets. Segur Marina que ho has fet molt be.
Francesca.