14/5/09

Dijous, 14 de maig de 2009
50 CANÇONS... TRIA I REMENA
He arribat a casa, aquest vespre, amb la idea de fer mil i una coses que tinc per acabar.
Però...sabeu que ha passat? Que m’he posat a escoltar les més de les 50 cançons que m’heu dit avui.
La música és una de les meves passions i m’he quedat aquí a l’ordinador entre el you Tube i el Goar. Escoltant cançons, veient vídeos, recordant... i tota la feina per fer.
Jo també he fet una tria que us he penjat aquí al lateral del blog, però no hagués acabat mai la llarga llista.
La conclusió ha estat que entre tots els que heu participat heu recordat 50 cançons i només s’ha repetit alguna del Serrat.
La Música ens envolta a tots de manera màgica i suau.
De totes formes jo continuo amb l’enorme dilema de no saber quines músiques posar, però tard o d’hora m’hauré de decidir.
Ho deixaré una mica a la primera que em vingui al cap quan hagi de fer el muntatge.
La primera impressió és la que val no?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

He estat escoltant algunes de les cançons i sembla mentida com et transportan a una altra dimensió, algunes d'elles em portan bons records, altres simplement m'agradan pero hi ha una que no suporto perque em porta mals records, encara que no dire quina es per no fer-ta varia si es una de les que has triat, ja que com jo segurament hi haurà altres persones i si tens que començar a descartar, llavors si que tindries massa feina. La primera impressió es la que val a igual que normalment ho es la primera resposta en que pensem, així que segur que tindràs la inspiració quan hagis de fer el muntatge.
Bon cap de setmana. Francesca

Anònim ha dit...

Per cert, la d'Halleluiah és preciosa...Estic d'acord amb fer cas de la primera impressió o intuïció...A vegades li donem massa voltes a les coses i la millor solució és tornar al punt de partida.Sílvia Z.