25/3/09

Dimecres, 25 de març de 2009
ANEM DE CONCERT!!!


Tarda de concert a l’escola. Ha estat un privilegi gaudir de les cançons d’aquest grup de persones que, d’una manera generosa, han compartit el seu Hobby amb els nostres nens.
Moltes cançons de diferents gèneres (sardanes, sarsuela, líriques i balades) ens han omplert de joia i a vegades d’emoció
Sempre és una experiència interessant tenir aquestes activitats a l’escola. Aprenen a escoltar, a estar quiets, a respectar el que fan les altres persones i, en aquest cas, apropar-se de nou a la música.
Ho hem passat molt bé però, val a dir, que els cantaires també han gaudit amb aquest públic tan entregat i ple d’entusiasme.
Iniciatives que se’ns posen en safata i que sempre aprofitem.
Gràcies per compartir aquesta estona amb nosaltres.




6 comentaris:

Anònim ha dit...

Activitats molt interessants i culturals

Anònim ha dit...

Que és això del drac???

Anònim ha dit...

A mi m'ho va comentar ahir a la nit a la estona de comentar lo que ha fet al dia. Lo que mes em va sorprendre era amb la efusió que em comentava que la iaia del Sergio hi havia anat a cantar i "sense musica" crec que només amb un piano però em repetia "sense musica he mama". M'imagino que li va sorprendre molt perquè normalment no em conta les coses amb tantes ganes. Recordant un comentari de la Sta.Montserrat m'imagino que al menys el Miquel la classe de ahir la recordarà un 90%.

Anònim ha dit...

El grupo "ARCO IRIS" agradece a la "Escola del Carme" por su atención y amabilidad.

Actuar delante de un público tan emocionado, divertido y entregado, ha sido para todos nosotros muy agradable y una tarde inolvidable

Esperamos de todo corazón poder volver.

Gracias Sra. Elena y Sra. Montserrat.

Anònim ha dit...

Que vol dir que el drac de Sant Jordi amenaça en venir a l'escola????

Anònim ha dit...

Que es això del drac que es parla?
El comentari del Miquel ha estat molt semblant al de la Neus,ella repetia mama i cantavan molt fort sense micro, pero mama molt i molt fort, i no es van quedar sense veu com dius tu que si cridem ens quedem sense veu. Trobo molt interesant que poguin gaudir d'aquestes activitats i experiencies.
Francesca