13/6/07

Dimecres, 13 de juny de 2007
LA POESIA A L'ESCOLA
Cada cop que entro a la classe dels Óssos, P4, em diuen el mateix: sabem un poema, vols que te’l diguem? I jo, sempre, els hi contesto: i tant, a veure com el dieu.
Bon dia, dia
Bon dia, cel
Bon dia, terra,
Bon dia, mar
Bon dia, sol
Bon dia, vent
Bon dia, vela
Bon dia, ocells
Bon dia, flor
Bon dia, tu
Bon dia, jo,
Bon dia, dia (Joana Raspall)

Quan l’han acabat em diuen: nosaltres hem fet una versió nova, la vols sentir?
I aleshores hi poso encara més atenció:
Bona nit, nit
Bona nit, lluna
Bona nit, estels
Bona nit, núvols
Bona nit, cel
Bona nit, bruixes
Bon nit, bruixots
Bona nit, llum
Bona nit, foscor
Bona nit, mosquit
Bona nit, nit

Un cop han acabat els hi dic: m’agrada més la versió que heu fet vosaltres! I contents, continuen treballant.
Em sembla que això ja ho hem repetit unes tres o quatre vegades, però m'agrada veure'ls tan motivats.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si la poesia és l`art d`expressar
el contingut espiritual propi segons determinades lleis mètriques
podem felicitar aquests petits poetes.
Montse

Odalric ha dit...

La motivació és fonamental pq engrescats aprenguin cada dia una mica més.

Uns valors molt macos :)

Anònim ha dit...

ENTRE EL RODALINS,POEMES,BALL I CANÇONS...CREC Q TINC UNA PETITA ARTISTA A CASA!!
ESPERO Q DE MES GRAN NO SE LI QUEDI NOMÉS AIXÓ DE L'ESCOLA...D'UNA ALTRA BANDA ES TAN BONIC VEURE LA SEVA CARONA CADA VEGADA QUE APRES UNA CANÇÓ O UN POEMA.
BELEN

Anònim ha dit...

Em va encantar el dia que el Gerard em va recitar aquest poema, però encara em va agradar més quan em va dir el de Bona nit. Des d'aleshores és típic que ens doni la bona nit en forma de poesia. Gràcies per ensenyar-li des de petit aquest art.
Cristina

Anònim ha dit...

AH, vale vale!! Ja ho he trobat,vaig entendre que el comentari l'havia fet en el 'nostre' blog.
Ha de ser gratificant veure com algú que no té res a veure amb l'escola,reconeix la feina ben feta, sense tindre ninguna necessitat; es a dir, que per molta gent,aixó d'escriure cada dia un comentari o un altre sobre les entrades diaries és un acte de 'peloteo'.Doncs en Montilla, que jo sapiga, no té cap necessitat de fer la pilota, o sigui que moltes felicitats. laia