7/6/07

5 ª CRÒNICA DE CONVIVÈNCIES
Aquesta tarda els més grans han anat al "super tubogan gegant". Arriben amb la roba de recanvi mullada, però l'experiència ha valgut la pena.
Els petits, en canvi, han estat a l'hort inspeccionant els enciams, els tomàquets, les cebes...
Han fet galetes (de la recepta d'en Sam) i han quedat tan bones que se les han acabades totes i no n'han pogut guardar per menjar a casa. Durant la tarda han muntat un gran circuit d'Indiana Jones.
Ara, els més grans s'estan preparant per al sopar i la disco. Els més petits esperen impacients el sopar i el conte de la nit.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltisimes gracies per tota l' informació, mai hagues pensat que viuria les convivencies de la meva filla tant a prop.
Josefina.

Anònim ha dit...

Sóc la Sònia, la mare del Victor de 3er. Quina pau!!!!! Vull animar els pares a fer manifestació demanant convis d´ una setmana....
Espero resposta Montserrat

Anònim ha dit...

Estàn sent unes convivències ben diferents, amb comparació a les de fa dos anys,sembla que els estiguis veient mentre llegeixes; la veritat és que estic molt contenta perque sé que s'ho estàn passant de maravella,clar que quan tenien tres anys no eren tan conscients de l'aventura, ara ja són més independents.

L'expèriencia de la 'primera vegada', de no parar de plorar quan algú em preguntava, no poder dormir, no saber que fer a casa, ni fora de casa..., tot aixó ja està superat.M'agradaria donar ànims a les mares primerenques,P3 i P4,i que sapiguen que els nens recordaràn, molt gratament aquells inolvidables dies.
La meva nena encara recorda alguna cosa de les excursions, de les galetes, dels contes, i és molt bonic veure-li la cara quan ho explica.
Bona nit i fins demà, us estarem esperant a la porta de l'escola,amb moltes ganes de sentir totes les històries.Laia

Anònim ha dit...

Llàstima que això ja s'acava. Poder estar constantment informada és un gran avenç, mira que en fa d'anys que els meus van de convis, però el fet de saber tot el que passa és la primera vegada. Els meus fills no m'expliquen mai res. Per fi podré dir el que fan quan van de convis.
Bona nit a tots i fins demà!!!
Xell

Anònim ha dit...

UNA MUY MUY BUENA EXPERIENCIA PARA TODO EL MUNDO. ME ENCANTA EL SABER EL DÍA A DÍA DE LAS ACTIVIDADES Y COMO SE ENCUENTRAN. DESDE LUEGO LA VUELTA VA SER TODA UNA AVENTURA...BRAVO!!! Y GRACIAS....
GENO Y SERGIO.

Anònim ha dit...

NO TENS PREU!!!!!
GRACIES X SER COM SEMPRE.
UN PETO.
CRIS