21/6/07

Dijous, 21 de juny de 2007
12.500 NOMBRES
La feina de la paperassa no m’agrada gens. Aquests dies els mestres estem immersos en omplir papers i més papers, en juntes d’avaluació, en reunions de traspàs d’informació, memòries i propostes de millora.
Com enyoro posar les notes de tota la vida, ja sabeu, l’excel·lent, el notable, el suficient, l’insuficient...
Cada frase que surt als informes té un número que les mestres han triat entre una llarga llista de possibilitats la que s’adiu més al rendiment i a la personalitat dels nens i jo he d’entrar, un per un, aquests nombres a l’ordinador.
Acabo de fer una estimació: posem que cada nen té unes 50 frases per informe, si són 250 informes això vol dir que he de teclejar uns 12.500 nombres.
Caram!!! (ho diria més fort però no quedaria políticament correcte) de sobte em sento més cansada que mai.
Espero que llegiu atentament els informes, valen el seu temps en or.

6 comentaris:

Guillem Carbonell ha dit...

Fi de curs i Sant Joan sempre anaven lligats, què xulo que per vosaltres continuï anant junt, jo ho enyoro !

Anònim ha dit...

Tot i que pugui semblar una feina feixuga i monotona el fet d'entrar aquests 12.500 nombres, et vull animar, ja que pensa que el resultat del teu treball (els informes) ens serveixen de molt, individualment a cada un dels pares per saber quina és l'actitud, l'evolució i els aprenentatges que està portant a terme el nostre fill de 3 anys a l'escola. Ens ho llegim molt detingudament, punt per punt, ho rellegim, analitzem cada una de les frases de l'informe, li llegim a l'Arnau que ho escolta amb molta atenció i ho ensenyem orgullosos als avis, als tiets, etc...
Així que el proper trimestre quan estiguis teclejant tots aquests nombres pensa en el resultat final de la teva feina i en l'alt valor que els pares li donem a la teva feina.
Endavant amb el blog durant el mes de Juliol...sino el trobarem a faltar molt.

Anònim ha dit...

Estic molt d 'acord amb el comentari dels pares de L'Arnau. Ho mirem, ho tornem a mirar...tota la famili ho mira tambe...
Tens que animarte, perque respectem molt la vostra feina, que sembla que no mes feu un "copiar i pegar" i no es aixi, si tens davant a cada mestre per dir tota l'evolucio de cada peque.
Ens conectem cada dia per llegirte, al final et tindras que agafar vacances, ho trobarem a faltar, pero tens que descansar!!!!!
Cris

Anònim ha dit...

Acostumada a les qualificacions
d`abans (SB NT B SF IN MD)quan
llegeixo els informes tinc la impressió que em quedo a mitges.
D`ara endavant pensaré en la feinada que representa pero consoleu-vos pensant que aquests nombressón plens de contingut. D`altres feines amb ordinador a més a més de cansat et sents robotitzat. Montse

Anònim ha dit...

JO PARTICULARMENT OPINO QUE ES MILLOR AQUEST TIPUS DÍNFORME QUE AJUDAN A CONEIXER ALS FILLS EN CADA UNA DE LES AREAS QUE NO PAS AL TIPIC SUFICIENT O NOTABLE. QUAN REBO ELS INFORMES DE LA MEVA FILLA ELS LLEGEIXO EN DETENIMENT I EN CERTA MANERA EM CONFIRMAN EL QUE JA SE DE LA MEVA FILLA.

Xavi ha dit...

Com? Que ja no es puntua amb notables, excel·lents, etc.. ??

Des de quant ha canviat això?