4/1/07

Dijous, 4 de gener de 2007
CAVALCADA COMPLICADA
Avui, malgrat estar de vacances, ha estat un dia escolar per a mi.
A primera hora del matí la modista m’ha portar les disfresses de japonesos de la carrossa. Ja us vaig comentar que a la Cavalcada de Reis l’escola porta dues carrosses: la del Naixement i una altra que cada any és d’un tema diferent, aquest any concretament anem de japonesos, o xinesos, no ho sé ben bé.
Un cop he vist els vestits, per cert molt bonics, ja els veureu, he anat a esmorzar, allà anava fent recompte mental i de sobte he pensat que em faltaven dos vestits!!!
He tornar al parvulari, he trucat a la modista, a ella ja no li quedava més roba, els nervis s’apoderaven de mi però al final ens hem adonat que estaven tots els vestits i no en faltava cap.
A la tarda venien els pares a recollir els vestits però he tingut una inesperada sorpresa: la mare del nen que feia de Sant Josep venia amb el vestit a la mà per dir-me que està en varicel·la!!!
Us imagineu que a menys de 24 hores estem sense Sant Josep??? Suposo que no quedaria massa bé una carrossa del Naixement sense aquest personatge...
Necessitava un petit de cinc anys disposat a fer de Sant Josep i l’he trobat al primer intent. Suposo que voldrà fer el paper tan important que li ha tocat, de fet li he dit a la seva mare, ella no ha tingut cap inconvenient, no sé que passarà quan aquest vespre li digui al nen.
Esperem que demà dalt de la carrossa hi haurà un encantador pèl-roig fent de Sant Josep, si no el veieu, no em feu preguntes, direm que ha marxat un momentet, perquè us puc assegurar que jo no m’hi posaré.

1 comentari:

Karmela ha dit...

Estarem molt atents... Ens veiem a la Cavalcada...