20/1/10

Dimecres, 20 de gener de 2010
ENTRADES ESDEVENIMENT ESPORTIU
Sempre que tinc la possibilitat d’aconseguir regalets de promocions per als nens, o entrades per qualsevol esdeveniment aprofito l’avinentesa.
Aquesta vegada la Direcció de Promoció i Esdeveniments Esportius de Barcelona ens dóna invitacions per assistir, tots aquells que ho vulguin, a l’Hoquei Stars d’hoquei patins 2010, el proper dissabte, 30 de gener, a partir de les 17:00 hores, al Palau Blaugrana.
Aquest és un esdeveniment que es fa per primer cop a Barcelona, ja que serà itinerant.
L’espectacle començarà a les 17:00 hores amb un Partit d’ex-jugadors 80’s vs 90’s.
A continuació, sobre les 18:00 hores, hi haurà un Concurs d’habilitats amb patins i estik: potència, velocitat, precisió i millor porter.
A les 19:00 hores començarà el partit Ok Stars, el partit de les Estrelles.
Si voleu anar a aquest esdeveniment esportiu em demaneu les invitacions, amb el compromís d’anar-hi, per no perdre-les i que tothom que hi vulgui assistir ho pugui fer. Teniu de temps fins divendres per dir-m’ho ja que les he de demanar, via mail, a la responsable d’Esports de Barcelona i aquests tràmits són lents.

Avui quan els hi explicava això als nens m’escoltaven entusiasmats però era massa informació i dades per tant de seguida em diu un:
- Tot això posa-ho al blog i així tothom s’assabenta, perquè quan li expliqui a la meva mare no entendrà res del que li dic i haurà de venir a preguntar.
Definitivament el Blog ja és de TOTS.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Nosaltres ens apuntem, gràcies, ens encanta el hockei i aquests xous sempre estàn bé!! Aquestes estrelles dels 80 deuen estar una mica rovellades no?? amb tots els meus respectes, pot estar bé veure'ls, potser ens sorprenen. no se qui jugarà però jo els recordo en la seva màxima esplendor... I per descomptat el bloc ja forma part de tots, encara que a vegades no escribim....Rosa B.

Anònim ha dit...

Per la familia Fau 4 entrades, sis plau, tinc al papa Fau i nens emocionats
Gràcies
Mamafau

Silvia M. ha dit...

Ja, ja, ara entenc els comentaris de ahir.... Don si, vist el calendari apunta'ns, ja saps que o hi faltem mai a qualsevol esdeveniment interessant, comentar que vaig portar al Miquel al concert de "Un Cau de Mil Secrets" a la Pedrera, no sabia com reaccionaria però li mirava la cara i em recordava la pel·lícula de Pretty Woman quan van a la opera i es posa a plorar d'emoció. També es va quedar impressionat al el edifici. Recomanat pel mes petits.

Anònim ha dit...

Un merescut homenatge per tots aquests jugadors de les dècades dels 80 i 90, que tornaran a posar-se els patins per cel.lebrar la festa de l’hoquei sobre patins del proper 30 de gener.
Albert

Jordi Martinez ha dit...

Jo segur que no m'ho perdo. Tenir la oportunitat de veure els millors jugadors d'hoquei en un sol partit, cal aprofitar la facilitat que ens dona l'escola per poder anar-hi.

veronica ha dit...

Hola!!! Bona tarda!!!
Al meu chicot li encanta el d'hoquei! Ens apuntem!!!
Molta sort!! :-)

Anònim ha dit...

ANTONI GONZALEZ

NOSALTRES TAMBÉ VOLDRIEM 4 ENTRADES SI ÉS POSSIBLE.... ESTEM MOLT INTERESSATS EN PODER ANIMAR ALS NOSTRES DOS FILLS A PRACTICAR AQUEST ESPORT

GRACIES

Anònim ha dit...

La Neus va sortir emocionada explican-t'ho, així que li vaig dir que et demanés 5 entrades si pot ser, segur que serà divertit. Gràcies, per tot
Francesca

Némesis ha dit...

Hola!

No sé si encara estic a temps,però m'agradaria molt anar. Serien dues entrades. Gràcies!