25/1/10

Dilluns, 25 de gener de 2010
TOCA TOCA
Avui hem fet una activitat a l’escola d’aquelles que són didàctiques, divertides i emocionants.
El papa d’en Marc té una botiga d’animals exòtics i ens ha portat una mostra de diferents espècies.
Les classes que han gaudit de l’experiència han estat 1r, ja que el Marc va a aquesta classe, i 3r, perquè jo els hi devia una activitat (no van poder fer ni Hoquei, ni escalada), i ja sabeu que diuen: a Sants i minyons no els hi prometis sinó els hi dons.
Ho hem passat absolutament genial.
Fins i tot jo he tocat una cacatua i he deixat que em col·loqués a sobre una serp. Heu de pensar que jo sóc capaç de perdre la compostura davant de qualsevol cosa que es bellugui i que no sigui un nen. Qualsevol animal em pot posar histèrica.
El Pere ho ha explicat de manera molt lúdica, amb una paciència de sant ha deixat que tots toquessin els animals, li han fet mil preguntes que anava responent i ha passat tota la tarda amb nosaltres.
Els nens s’ho han passat molt bé. Hem rigut, hem tocat, hem experimentat i sobretot hem aprés moltes coses.
Gràcies Pere.

Teniu les fotos al web http://www.xtec.net/escoladelcarme/

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Les fotos són genials!!!!
Quin tip de riure!!!

Ha estat una tarde genial , els nens han sortit super contents!!!

Gràcies, per aquesta tarde, que de ben segur no oblidaran amb facilitat.

Laia.

Anònim ha dit...

No em posava una serp al coll ni que em pagesis.

Anònim ha dit...

Quina experiència tan magnífica per els nostres menuts de ben segur que no l´oblidaran en la vida. Les fotos amb la serp són genials tots fan unes cares increibles m´heu fet posar les dents molt llargues.Felicitats a tots per aquesta tarde tan agradable i multissimes gràcies al Pere per donar-nos una miqueta del seu temps.
Mònica

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per la tarda que van passar ahir.. van sortir entusiasmats.. no tinc paraules...quina sorpresa veure a la meva filla amb aquest "collaret"..mai em deixarà de sorprendre...jo ni morta..ja.ja.ja....
Bon dia a tothom!
Merche

Anònim ha dit...

I la pobra cacatua? com està? quina preocupació.. s'ha empotrat al vidre mama!!!
S'ho han passat genial.. però a mi no mi veus ni dopada... per favor.. quin repelús.
Judit

Anònim ha dit...

Moltes gràcies al pare de Marc per tenir aquesta paciència i també als pobres animals, que deurien de sortir cansadisims de tantes mans.

A casa també estem preocupats per la cacatua i el cop que s'ha donat, esperem que estigui bé.

Unes fotos super maques.

Familia Navarro

Anònim ha dit...

Ahir a la tarda quan van sortir tenien l'adrenalina pels núvols. Estaven excitadíssims. Encara no acabaven de dir una frase que ja volíen començar l'altra. Mama una serp, ens hem posat al coll una serp i la cacatua s'ha empotrat al vidre, i la tortuga tenia cinc anys i era "així" de grossa, i el conill que maco,.... així sense parar.

Una experiència genial, i a la vegada molt enriquidora per a ells, i per nosaltres, per veure'ls tant contents i feliços.

Gemma

Anònim ha dit...

MOLT VALENS TOTS ,JO NO EM POSSO UNA SERP AL COLL NI BOJA .JA EM PODEN DIR EL QUE VULGIN, NO PUC AMB ELLES
A PART DE LA SERP ESTANT TOTS MOLT BE I ELS ANIMALS SON MOLT MACOS
CASTAÑO

Anònim ha dit...

Super guay( amb un sonriure d'orella a orella), aquesta va ser la primera frase de la Neus quan li vaig explicar que tal amb els animals. Després em va explicar l'experiencia amb la serp penjada al coll, vaig obrir els ulls com a plats quan ho va dir, donçs pel matí no volia ni tocar-la, així que segur que van ser les paraules del Pere les que la van ajudar a donar el pas, i aprofito per donar-li les gràcies al Pere per haver-lis brindat a tots aquesta meravellosa experiencia que segur recordaran com una anécdota exepcional a les seves vides. Esperem que la cacatua estigui molt bé, després de l'ensurt, i com no agraixo al fotógraf aquestes magnífiques fotos. Per cert m'alegro Montserrat que vagis superant la teva "fobia" als animals, l'experiencia d'ahir es tot un gran pas. Mooooltíssimes gràcies a tots.
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

UUiii, no sé quina cara es millor, si la dels nens o la teva... de ben segur q t´ho recordaràn molt temps!!!
Unes fotos genials!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

hola soc la neus toiran prat,ahi ho vaig pasa molt be.gracias al pera.com esta la cacatua?

Anònim ha dit...

Les fotos molt xules. la Núria volia haver estat però jo no, quin fàstic, no puc amb les serps. El que més m'agaradt és veure la Montserrat amb animals, a sobre es posa la serp, que fort, si no ho veig no m'ho crec.
Felicitats, de debó que tu mareges de tantes coses
mamafau

Anònim ha dit...

Aaaaalaaaaaaaaaaa!!! que bé ho veu passar. Les imatges ho diuen tot, són fotos genials. Olga

Anònim ha dit...

Això és una experiència inoblidable, impossible comparar-ho amb la sortida a escalar o la pràctica del hockey, que encara que han estat molt bé, són molt més assequibles. No seria possible repetir-ho amb altres classes? Áquestes experiències potser no es tenen mai a la vida i menys amb la confiança que dona que sigui un pare de l'escola el que brindi aquesta oportunitat. És una proposta que et faig, potser més endavant es podria fer amb un parell més de classes. no? Seria un record impressionant per tots.