28/1/10

Dijous, 27 de gener de 2010
INDIS!!!
Enguany, en plena crisis, haureu de col·laborar una miqueta més en la confecció de la disfressa.
Us donarem, avui divendres, la tela, que caldrà cosir.
Només cal que feu una costura per darrera i el tanqueu per les dues espatlles.
I talleu els costats perquè puguin treure els braços :-)
Abans de cosir retalleu els serrells.
Quan això ja estigui enllestit només caldrà decorar el vestit amb les tires d’aironfix que també us hem donat, igual que el model de la foto.
Si no ho acabeu d’entendre veniu a preguntar, tenim un model ja fet.
El complement del cap ja us el donarem fet.
Ànims!!!
Faran com sempre molt de goig i serem els més macos de la Rua.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Que?, como?, no viene un plano en plan IKEA, para hacer el disfraz....ah, no no!!!!.
El que ha cortado la tela, que la cosa; el que ha cortado las tiras que las ponga, madre mia!!!.
Que somos muy negados en casa para estas cosas!!!
NO me responsabilizo del new diseño que lleve de India...jajaja.
Cris

Anònim ha dit...

Ah!, el resto de los papis ya iremos haciendo el Indio por la calle, con las camaras de fotos.

Anònim ha dit...

Cris, fes el favor de callar i cosir

Anònim ha dit...

Cap problema, com sempre ho farem el millor que sabem perqué els nostres fagin molt de goig.

Anònim ha dit...

Quanta coloraina!! Quin goig que faran, com sempre, jo tambe aposto que seran els mes guapos de la rua, com sempre tambe!! Quina passio de mare i escola... A veure si em deixen escapar una estoneta de la feina a fer una mica l'indi pel carrer i veure'ls. Intentarem fer les costures el millor possible. Gracies per la feinada que aixo us porta. Rosa b.

Anònim ha dit...

Apa pues, a cosir..a més ja tenim practica amb la funda de la flauta, no?
Bon dia a tothom!
Merche

Anònim ha dit...

A cosir toca... sort que tenim dos caps de setmana per fer-ho

Francesc Puigcarbó ha dit...

faràn més l'indi els pares que la mainada. Oi?

Anònim ha dit...

jau,jau, com sempre estaran guapíssims i el més important es que tots ho passarem molt be, a l'ambient es respirarà il-lusió i felicitat.
Bon cap de setmana
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

Doncs, apali, a cosir s´ha dit... no ho digueu gaire fort, nosaltres sobornarem a la iaia!!!
Quin goig q faràn!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

Perdó, Iels braços per on els treuen??? Jo no els veig quiets sense moure els braços! Anirem a veure el model abans de cosir-lo, no fos cas... Rosa B.

Anònim ha dit...

la meva mare,sempre sen graciosa.
alexandra

Anònim ha dit...

holaaa!
feia moltissim que no em pasaba per aquí. Hem porta molt record tot això, quan s'apropa el carnestoltes.
espero que estigueu be:) intentaré passar-me més sovint pero tinc molt deures i examens...
un pregunta ara que menracordo, teniu fotos de quan anavem de convivencies,....es que nomes trobo les del carnestoltes,...si les trobesiu me les prodieu enviar,...mercii!

Anònim ha dit...

per cert soc la Yasmine, esque crec quen o ho he posat,....
un petoo!

Anònim ha dit...

Ja ens hem emprovat la disfressa que ens ha cosit la mama. Estem molt guapes!!!
Tenim moltes ganes d'anar a la rua!!!
ALBA I SARA

Anònim ha dit...

Jo també ja he cosit la disfressa i ha quedat molt bé,
A punt per la Rua

Anònim ha dit...

Encara que a les instruccions no ho posi tambe hi he fet un forat per que puguin treure el cap :-)i puguin lluir aquestes plomes tant boniques.
Maite

Marta ha dit...

Ara si que ja sabem com fer la disfresa, desprès de veure-la "en directe".
"Menos mal" que tenim l'avia que ens ajudada, perquè això de cosir...
Per cert, ens agradama molt, queda molt xula.
Familia, Isaac el Pollet.

Anònim ha dit...

Com es nota que no tinc ni idea de costura, en fi , sort en tinc de l'àvia del nen, si per mi fos en lloc de bestit en Marc aniria amb jersey Indi, en fin, a la meva època a l'escola no ens ensenyaven a cosir, quina pena......

Sanjosé Jané

joana arola ha dit...

Bona nit,
La meva mare tot just ha acabat de cosir la disfressa,despres de rebre instruccions de la Srta. Montserrat; i jo he enganxat els guarniments de colors, i el resultat es:
E S P E C T A C U L A R !!!!!!!!

FAREM MOLT GOIG.

Adeu

Anònim ha dit...

Doncs jo ni he començat a cosir i no ser per on agafar el fil perque la roba que tinc és molt justa peró... farem el que podrem. Tots faran GOIG!!!!. Ánims, que queda pots dies per la RUA.

Anònim ha dit...

Montserrat, alguna idea si us plau per pintar-lis la cara. Gràcies

Anònim ha dit...

hola!la meva mare també ha acabat de cosir la disfresa i fa molt de GOIG!!
PAULA CONDE