14/1/10

Dijous, 14 de gener de 2010
ACLARIMENTS
De tant en tant m’agrada recordar a tots els lectors el motiu del meu blog.
Crec que és molt important que tots recordeu que aquest és un blog escrit per una mestra, per tant tot està enfocat amb mirada pedagògica, no pas personal, tot i que les dues vessants estan força lligades.
Els motius que m’impulsa a fer-ho són varis. En primer lloc m’agrada molt escriure.
La primera idea, com alguns ja sabeu, era fer un diari i recopilar la història de l’escola.
Poc a poc el blog ha evolucionat i el vaig encaminant segons les èpoques i els vostres comentaris i les meves prioritats.
Vull comentar-hi temes d’actualitat, el dia a dia de l’escola, anècdotes, projectes... i compartir amb vosaltres la meva experiència com a mestra. A vegades us pot donar un cop de mà en algun conflicte o fer-vos reflexionar. Si més no és una finestra oberta a l’exterior.
Us comento temes que us poden interessar com a pares i mares, que us poden ajudar... o no.
Com a mestra, enamorada de la meva professió, crec que és interessant poder compartir la meva experiència.
Aquest blog no és un manual, és una eina. M’apropa a tots vosaltres d’una manera fàcil i directe.
Jo no tinc la solució a tots els problemes però si que tinc recursos i prou experiència per encaminar i reconduir conflictes ESCOLARS.

El que vull que sempre us quedi molt clar és que no escric per sentar càtedra. Ni per donar-vos cap lliçó moral ni ètica i molt menys per jutjar a ningú.

5 comentaris:

Família Coll Borràs ha dit...

Aclarit, x part nostre no hi havia dubtes... només dir-t´he q a casa estem "blogviciats"!!!
Felicitats!!!

Família Coll Borràs

Anònim ha dit...

Tots tenim la nostra manera de fer i de pensar, precisament perque tots som diferents, això vol dir que no tots eduquem de la mateixa manera, cadascú fem servir diferents métodes i el que li sembla bé a un no té perque semblar-li bé a l'altra, pero crec que el que si tenim en comú es l'objectiu final i es aconseguir, nens que es convertixin en persones formades integralment. A vegades les paraules es podan malinterpretà, a vegades simplement no s'està d'acord, altres si, pero el que està clar es que hi ha moments que l'opinió d'una persona formada en el tema pot aclarir i resoldre molts dubtes o situacions com es en el teu cas així com en el de la resta de senyoretes.
francesca

Anònim ha dit...

Doncs avui és un dels dies que no m´agrada gaire el post. Haguès preferit trobar una píldora d´historia de l´escola, o una anècdota, o una recomanació,.....els teus impolsos a escriure són un gran benefici per tots aquells que ho volem aprofitar, els que no, no mereixen explicacions de les teves intencions a la hora de fer el teu blog. Sempre pensaré que som uns privilegiats per tenir aquesta finestra. En fi, no sé qui pot necessitar aquesta aclaració,..tampoc m´importa gaire, espero que a tu tampoc (en la mida del possible). Olga.

Anònim ha dit...

El blog és molt interesaant, justament per la varietat de temes que tractes, així com per la informació que conté. Jo sempre l'he interpretat com una eina d'ajut pels pares, no pas com una alliçonament.
Gràcies i t'animo a seguir escrivint-lo amb les mateixes energies.
Isabel

Anònim ha dit...

Aclariments??? perquè?? Tens un bloc, al que entrem lliurement on lliurement penges allò que et sembla interessant, on podem compartir amb els mestres i els nens tot el que passat a l'escola. Crec que tothom que el visita, n'ha de fer l'ús que cregui oportú. Si comparteixes l'opinió... doncs perfecte, que no és així... doncs també.
Penso que fas una bona feina que ens permet saber que passar rera la porta cada dia i coneixer més i millor a la persona que és qui decideix, en la justa mesura, el futur dels nostres fills.

Montse Galan