10/10/09

Dissabte, 10 d'octubre de 2009
MÀSTER EN PILOTES I MITJONS
Quan vaig decidir que els nens fessin futbol de competició vaig pensar que només necessitaria dues coses: un bon planter i uns bons professionals que els portessin.
Això no va ser complicat d’obtenir.
El que jo no sabia és que hauria de fer un màster.
Amb els flamants equips vaig decidir comprar pilotes noves.
L’entrenador ja em va dir que aniria ell ha comprar-les però jo, tossuda de mena, he decidit anar-hi avui. Al cap i a la fi era anar al Decathlon i agafar quatre pilotes que fossin ben boniques i vistoses.
Aquí ha començat el meu problema.
He arribat a la prestatgeria de pilotes de Futbol Sala i no sabia per on començar.
He anat a demanar ajut a un amable venedor, però encara ha estat pitjor.
Es veu que he anat a preguntar al millor venedor, el més entès que tenen, perquè ha començat a fer-me preguntes com si jo volgués comprar la cosa més complicada del món:
- Són per la pràctica regular, ocasional, per entrenament o per competició?
- En quina superfície de joc juguen?
- Les vols de làtex, poliuretà o TPU?
- Quants cops a la setmana juguen?
- Quina qualitat de rebot, toc i resistència voldries?
Mentre em feia aquestes preguntes ell anava agafant pilotes i les anava fent botar. He començat a patir pensant que en qualsevol moment em faria provar el bot i jo, que sóc molt maldestre amb les pilotes, ja m’imaginava perseguint-les per tota la botiga.
El venedor ha continuat amb preguntes estranyes:
- Vols alguna marca en concret o rèpliques de la Premier League, o de la Champions League?
- Quina talla vols?
Talla??? Les pilotes de futbol tenen talles? Prou!!!
Moltes gràcies per la informació, li he dit, ja enviaré l’entrenador a comprar quatre pilotes.
Però no acabem aquí.
Necessitem mitjons per jugar els partits. Ja que estava allà comprar mitjons si que en sé.
Decidida vaig a la prestatgeria corresponent. Aquest cop no preguntaré res.
Jo volia uns mitjons del mateix color que la samarreta de l’escola.
Arribo i començo a mirar i llegir, i a obrir caixes. El tema tampoc pinta massa bé.
Aquest cop ha vingut un altre amable venedor, màster en mitjons, a demanar-me si em podia ajudar.
- Vull mitjons per l’equip de Futbol Sala de l’escola. De color groc, tirant a or. -Li he dit ben segura de mi mateixa.
- Només n’hi ha de negres, blaus, blancs i vermells.
- Cap problema, els vull blaus, doncs
- Amb quantes tires extensible?
- Ja hi som!!! He pensat, on porten els mitjons les tires extensibles?
El venedor ha continuat: quantes vegades entrenen? És per la pràctica ocasional, regular, per partits o per entrenament?
Quina qualitat vols? Que sequin ràpid?

En aquest moment he donat mitja volta, he xiuxiuejat un Moltes Gràcies, ja tornaré un altre dia i he anat a pendrem una til·la sense comprar res de res.

11 comentaris:

PS ha dit...

Ai, Montserrat, no saps on t´has ficat!!!
Tan senzill que sembla : vint-i-dos
nens (futbol 11) , o catorze (futbol 7) darrera una pilota, un senyor de negre i dos entrenadors... però no, que si botes per gespa, botes per camps de terra, botes per gespa artificial, "espinilleres" senzilles, "espinilleres" amb taló, roba d´entenament d´estiu, entrenament d´hivern.....és un món a part!
Pren-te dues til·les i estudia´t el reglament que també és per llogar-hi cadires!

Anònim ha dit...

jajajajaa!!!
Quin tip de riure m'he fet a costa teva!!!
LAia

Anònim ha dit...

DELEGAR, s'ha de saber delegar.....

Marc Antòn ha dit...

Ostres Montserrat quants problemes que tens. Jo no en tinc tants jajaja!

Anònim ha dit...

es que se venedor tambe te el seu secret, el que pasa que aquets no en deuen saber massa , per que has marxat sense res!!!!!mayka

Anònim ha dit...

Ultimament ens fas riura molt. Ja, ja, ja.... gracies. Aixo potser et sembla interesant.

http://www.futbolfactory.es/img/catalogo.pdf

Silvia M.

Anònim ha dit...

Molt bó Montserrat!!! Ho vas fer amb bona intenció però s'en van les ganes de comprar d'aquesta manera i amb tantes preguntes ... i al final penses... doncs, escolti, és igual, vull unes pilotes pels nens i punt! A mí em va passar semblant l'altre dia per compar-li al nen unes ulleres de piscina. N'hi havien 3 prestatges plens de models d'ulleres junior! Salutacions!!! Sonia (Xavier)

Anònim ha dit...

Que divertit... m'ho imagino
Toni

Anònim ha dit...

Una situació molt divertida, .....
i la pregunta que hi falta als mitjons és les talles dels peus dels nens,....
Ja m'estic veient amb la situació quan ens comencin a demanar bambes de futbol, si la de Messi per devanter,, com a defensa Puyol, central Xavi, i un cop juguin si no ho fan bé, encara serà culpa de la mama perque no li ha comprat la bamba bona, Uff... la que ens espera aquests dies.
Suposo que ens informaras quan començaran, perque el dijous van sortir molt contents dient-nos que la lliga comença dintre de 15 dies, ens els podem creure? o és una fantasia seva?
gemma

Berenguer ha dit...

No hi ha com les botigues de tota la vida. Hi ha preus barats que acabes pagant car.

Anònim ha dit...

Molt bo, si serà vertitat quan es diu que cadascú sap del seu tema, el millor serà que vagi l'entrenador i així prou problemes.
jo tampoc savia que hi haguessin tantes menes de materials ni de talles, m'agradaria haver vist la teva cara, segur que era tot un poema, almenys si m'hagués passat a mi la meva ho hauria estat.
Francesca