20/10/09

Dimecres, 21 d'octubre de 2009
CORRELLENGUA
Amb el meu ego alimentat, per tot un any, després dels vostres comentaris, començo un any nou en el blog. Gràcies a tots.
No em falta energia, il•lusió, entusiasme i moltes ganes de fer escola.
Tinc noves idees i nous projectes.
Parlant de Projectes avui us vull informar sobre el Correllengua.
El Correllengua és una festa. Una festa de la cultura. Una festa de la llengua.
El proper dissabte tenim un munt d’activitats per si voleu gaudir d’elles. Totes es faran a la Plaça de Sants.
Us poso el programa:
- 10:00 hores: construcció del mosaic.
Es farà un trencaclosques gegant sobre el cartell del Correllengua d’enguay. La nostra escola hi participa amb 13 peces que han fet els nens i les nenes de 1r, 2n, 3r i 4r. Us heu de fixar amb les peces que porten llaços. Aquestes són les nostres!!!

- 11:00 hores: comença la festa amb: rocòdrom, titelles i conta contes.

- 17:00 hores: castellers, diables, tabalers, gegants i tallers.

Gaudiu de la cultura.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Intentarem anar a la festa del correllengua.

Ens fixarem amb les peces del llaç.

Noelia Massague

Anònim ha dit...

La Neus porta uns dies comentan el tema del correllengua i preguntan si podriem anar, jo li feia preguntes per on es, i a quina hora.. i ella em deia no se mama pregunta-li a la Montserrat, i li vaig comentar, no et preocupis Neus que totes les coses importants la Montserrat les posa a internet, aquesta tarda quan li digui ja es quedarè tranquil-la, a una hora o un altra ens deixarem caure.
Francesca

Anònim ha dit...

L'Alex la setmana passada ja m'havia comentat allò de la festa del correllengua, però quan li preguntava quin dia era, em deia un dissabte del mes d'octubre, que els havia dit la Srta Montserrat, avui sens falta li diré que és aquesta setmana.
allà estarem

Anònim ha dit...

I tant que anirem! El meu germà fa dies que està molt pesat amb això del correllengua i veurem la peça que ha fet el curs del meu germà Àlex i dels altres nens de l'escola. Marc Marín

Noemi Massague ha dit...

La Mireia ja fa dies que m'ho comenta, així que anirem una estona per la tarda.