14/6/09

Diumenge, 14 de juny de 2009
REGALS...
Passejo per la vida fent el que més m’agrada, i si no m’agrada intento que m’agradi.
Assaborint instants màgics, casi imperceptibles per alguna gent.
M’agrada valorar amb intensitat un somriure, una abraçada, una il·lusió, una mirada de complicitat, un instant... regals preciosos que intento rebre i donar cada dia.
També és cert que de la mateixa manera que valoro tot això no em passa gens per alt la falsa sinceritat, els silencis i la ignorància.
No ens enganyem... sóc un còctel, a vegades explosiu, de mel i pebre.
Visc el dia a dia i gaudeixo del regal: avui pot ser un gran dia.
Aquesta darrera setmana ha estat molt intensa per tots i he recordat moltes vegades una frase que algú em va regalar i que intento recordar-la sovint: l’ahir és el passat, i el demà és el futur. L’avui és un regal, per això l’anomenem present.
Parlant d’avui, de regals i de presents, vull compartir amb vosaltres aquest regal que algú de vosaltres m’ha fet.
És una preciosa cançó.
Gràcies

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tienes razón es un preciosa canción.....Bonito regalo.
Nuria

Anònim ha dit...

regalar una canço??? que maco!!! gran idea

Anònim ha dit...

Com m'agrada el que dius Montserrat,no em cansaré de dirt-ho. Jo també comparteixo el gust de gaudir dels petits detalls de la vida, ja ho saps...
Vull compartir amb vosaltres un escrit que vaig llegir l'altre dia i que em va encantar. Parlava de la resiliencia (capacitat de sortir enfortits d'una adversitat): "les perles es creen gràcies a l'adversitat. Quan un granet de sorra entra a l'interior d'una ostra i l'agradeix, l'ostra segrega nàcar per defensar-se, i com a resultat, crea una joia brillant i preciosa".
Nona.

Anònim ha dit...

NOS ENCANTA!!!!!!

Sergio, Geno, Segio JR y Esperanza "la artista".