2/11/08

Diumenge, 2 de novembre de 2008
LA FAMÍLIA LÓPEZ
El divendres ens van venir a veure els pares de la família López.
Aquesta família és la última de 5 fills que hem tingut a l’escola.
Abans les famílies duraven anys i anys al col·legi, ja que per norma general la majoria tenien tres fills. Ara la majoria en tenen dos, seguits de molt a prop pels que tenen només un i alguna de tres.
Fa uns dies vaig intentar fer una estadística però no vaig saber massa com comptar els que tenen germans nomes per part de mare, els que en tenen només per part de pare i aquells que viuen junts però no són germans de veritat.
Total que vaig deixar l’estadística per una altra ocasió.
Tornant a la família López ens va fer molta il·lusió veure’ls i recordar anècdotes.
Recordo que tenien uns jerseis que portaven al davant: sóc 1, sóc 2, sóc 3, sóc 4 i sóc 5.
Era molt divertit veure’ls arribar vestits cadascú amb el número que li corresponia.
Però l’anècdota que sempre recordem és la del dia que la mare va arribar a la porta de l’escola i quan va començar a acomiadar criatures es va adonar que n’havia perdut una!
Just a la porta de l’escola faltava el nen número 4, que llavors deuria tenir uns tres anyets.
Tots vam començar a fer preguntes i a intentar recordar quan havia estat la última vegada que els portava a tots.
Com que ells venien en metro a l’escola, el Sr. Pinyol va decidir anar directament a l’estació, i allà a l’andana, assegut a un banc i ben tranquil·let, se’l va trobar i el va portar cap a l’escola.
Sempre comentem que la mare no es va posar excessivament nerviosa, ella no perdia mai els nervis i els nens rotllaven tots amb una facilitat sorprenent.
Cal tenir un caràcter especial per tenir cinc fills i que es portin entre ells 1 o 2 anys de diferència. De ben segur que no us podeu ni imaginar com us organitzaríeu controlant cada dia 5 agendes, 5 deures, 5 lliçons o fent 50 entrepans cada setmana per poder esmorzar i berenar.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

SUPOSO QUE AQUESTA ANECDOTA ES INVENTADA. NOMES DE PENSAR-HO S'EM POSEN ELS PELS DE PUNTA I LA PELL DE GALLINA

Montserrat ha dit...

EN AQUEST BLOG NO HI HA ABSOLUTAMENT CAP ANÈCDOTA INVENTADA. NO TINDRIA CAP SENTIT FER-HO. SI HE D'INVENTAR HISTÒRIES PLEGO, NO TINC CAP NECESSITAT.
ESTAR EN CONTACTE DIÀRI AMB TANTA GENT DIVERSA EM PERMET VEURE I SABER COSES QUE POTSER ALGUNS DE VOSALTRES, ALIENS I DESCONEIXEDORS, PENSEU QUE ÉS INVENTADA.
PERÒ NO... NO ÉS INVENTAT. EL SR. PINYOL T'HO EXPLICARÀ AMB TOT DETALL PERQUE VA SER ELL QUI VA TROBAR AL NEN

MONTSERRAT

Montserrat ha dit...

ÉS MES ARA EM COMENTAVA QUE QUAN VA BAIXAR EL SR DE LA TAQUILLA EL VA DEIXAR PASSAR SENSE PAGAR, JA QUE VA DIR QUE ESTAVA BUSCANT UN PETIT QUE S'HAVIA PERDUT!!!

Anònim ha dit...

Jo tinc 2 germanes i un germa, sempre he dit que es meravellos tenir tants germans, sobretot quan es tracte d'una familia pinya com es el nostre cas, ahir sense anar mes junt ens vam reunir tots plegats per dinar, imagineu-vos cuatre fills amb les seves respectives parelles, tots amb nens, en total eram 17 mes una nova, la novia del meu nebot gran,es divertidisim, perque segons a quina casa ens reunim fem torns per dinar, ahir van dinar primer els mes petits, després els adolescents, i després el grans, hem sento molt orgullosa de la meva familia, i m'agradaria haver tingut potser un o dos fills mes pero si he de ser sincera crec que s'ha de tenir un caràcter especial , no perdre la paciencia com el cas del exemple, i jo sincerament si m'hagues passat a mi aixó de perdre un fill, m'hagués posat histérica.
Francesca

Anònim ha dit...

Erem 5 germans.Recordo que un any per la Palma sortint de Can Mantega
estava tant cansada de la benedicció que em vaig asseure a la vorera esperant que el semàfor
canvies. Es va posar verd, jo estava distreta i tots van creuar. En arribar al parking on teniem el cotxe es quan es van adonar que els faltava una filla. Van tornar enrera i em van trobar. Continuava allà asseguda i tranquil.la. La meva mare sempre ho ha explicat rient. Suposo que amb cinc fills o ets diferent o t`hi tornes. MS

Anònim ha dit...

Bufff! ya estoy estresada solo de leerlo!!

Li

Anònim ha dit...

Mare meva...

jo crec com MS,sino ets diferent,t'hi tornes.

Laia

Anònim ha dit...

Realment és una aventura, jo tinc 2 germans més i ara tinc 3 fills (a mitjes amb el seu pare, és clar!!)La veritat és que la meva mare ho portava diferent, ella no treballava fora de casa, jo crec que algun dia em tornaré boja.. però realment, et prens les coses d'una altre manera, diuen que el 3er ja creix sol... i sort d'això pobret!!
Judit

Anònim ha dit...

Quina anècdota més maca. Per mi hi ha dones que són i han estat "superwoman". Jo simplement penso que no sé com m'ho faria amb 5 fills...Sílvia Z.