26/4/07

Divendres, 27 d’abril de 2007
GEOMETRIA
Els nens i les nenes de 4rt estan treballant la geometria. Amb paciència van aprenent a fer servir l’escaire i el transportador. Quan ho treballen, a la classe, cal que la senyoreta passi taula per taula i es vagi entretenint de manera individualitzada a fi de que tothom ho vagi aprenent. Són estones complicades ja que mentre que estàs dedicant la teva atenció a uns quants, els altres aprofiten per fer malifetes. Aquesta tarda m’ha ensenyat l’artilugi que veieu a la foto que un nen havia fet mentre que ella explicava angles, paral·leles i perpendiculars.
Si voleu que us digui la veritat m’he fet un fart de riure quan he vist el que ha fet el nen amb el transportador, el regle, l’escaire i el cartabó... he de reconèixer que té la seva gràcia tot i que ella no opinava el mateix, ja que mentre es desganyitava explicant, ell s’entretenia d’amagatotis fent la fletxa.
No he pogut renyar-lo massa quan l’he tingut al davant ja que la seva falta d’atenció a la geometria ha estat compensada per la seva gran imaginació, no creieu?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo diria que és una metralleta, no pas una fletxa... imaginació si que en té

Anònim ha dit...

Hola em dic Ester i abans de tos FELICITATS avui es el teu sant .

Buscava informació sobre els infants i l´educació d´avui en dia i vet a qui que he anat a parar el teu blog . M´ha agradat molt i no he pogut estar-me d´emocionar-me veient les teves fotos . Guardo molts bons records de la meva epoca com a monitora. Durant 10 anys m´he dedicat a l´educació en el lleure en una escola de barcelona .

Ara estic molt interessada en montar un aula taller per a nens de totes les edats, aqui on visco ,al pirineu de lleida .
Crec que els valors son importantisims en la educació i es lo que estic estudiant ara mateix.
Bueno no t´entrenc mes la lectura .Tornare per gaudir del teu blog i et deixare la dreÇa del meu que ara no se pq , no em deixa.

Petons.

Ester

Francesc Puigcarbó ha dit...

genial, ho hauria signat en Joan Brossa.