18/4/07

Dimecres, 25 d’abril de 2007
POLLS
Les coses més increïbles poden passar en una escola.
Aquest matí un nen ha entrat amb una caixa de sabates, plena de foradets, tot dient-me:
- puc entrar aquesta caixa a la classe?
Enseguida m’he adonat que allà dintre hi havia una bestiola i com que sóc molt contraria a veure qualsevol animal, abans d’obrir i portar-me un ensurt, li he preguntat que hi havia a dintre.
Tot content m’ha dit:
- una liendre de poll que li vam treure ahir del cap de la meva germana!
Hi havia un pare a la porta que encara riu ara.
Podeu imaginar la meva reacció... hem tingut tot el matí la caixa al vestíbul d'entrada.
Cada dia en veiem de noves.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Deunidó... quina cara deus haver posat...

Anònim ha dit...

La meva filla va agafar un cargol i el va guardar a una caixa. Va tenir tant èxit a classe, que ara cada dia un nen/a porta una capsa amb cargols!!!

Els petits són senzillament genials!!!

Anònim ha dit...

Avui,una mama amiga m'ha comentat l'entrada d'avui refernt als polls i no m'ho podia creure.Com pot ser que cap mare pugui deixar al seu nen portar un poll en una capsa!!, com si no en tinguéssim prou amb els que entren a l'escola instal.lats en els caps dels nostres nens...
Bé tot i així són coses que només se'la hi poden ocòrrer als nens