17/4/07




Dimarts, 16 d'abril de 2007

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai! Quins dibuixos mes bonics. De quina classe son? Quina festa tan especial St Jordi, oi? Ara em ve al cap un debat d'aquests que t'agraden a tu per fer ambient (St. Jordi = Dia dels Enamorats?) jajaja T'hi atrebeixes?

Montserrat ha dit...

Aquests dibuixos són els que hi ha en els vestíbuls de l'entrada.
En quant al debat... sens dubte que per mi guanya Sant Jordi, però més que el dia dels enamorats diria que és el dia de l'amistat, és un dia tan festiu que regalar-se llibres o roses no cal que impliqui amor, tant sols celebrar la festa i compartir-la amb les persones que t'envolten i precien, no???

Anònim ha dit...

Totalment d'acord, pero...es dia de consumisme, no??

Anònim ha dit...

Consumisme si, però de cultura... i això no fa mai nosa

Karmela ha dit...

Montserrat, us felicito per la iniciativa del mercat d'intercanvi de llibres. Molt bona idea!!!

Anònim ha dit...

Avui la Clara m'ha donat el paper
explicant la mostra de llibres i es una idea genial!!Lo primer que ha fet quan hem arribat a casa es escollir el llibre, ha agafat 4!!
Un llibre o un conte sempre es un regal a casa sense que sigui cap data especial, peró per san jordi tots a casa tenim llibre i rosa.
Si feu una paradeta aviseu que no faltaré pas.
Contineu fen aquestes coses, felicitats.
Belén

Anònim ha dit...

Per mi cada dia es Sant Jordi, ja que em declaro una adicta total a la lectura (de 2 a 3 llibres per setmana). Del que m´omple d´orgull, és que aquest amor pels llibres ja li he començat a contagiar a la meva filla. Cada día ens posem a llegir una mica. Ella encara no en sap, només té dos anys i mig, però em diu "mama ensenyam a llegir", i jo li contesto "aviat carinyo, aviat.....". Eva