20/2/09

DIVENDRES DE CARNAVAL
GENIAL RUA!!!


TENIU LES FOTOS AL WEB DE L'ESCOLA
http://www.xtec.cat/escoladelcarme/

Com sempre ho hem passat molt bé. Només cal mirar les cares de felicitat dels nens i de les nenes.
Els Lleons de P5 era la primera vegada que sentien parlar que anirien a la Rua, i que la caminarien sencera, tot i que no sabien ben bé que era. Quan ja anàvem per la meitat m’han preguntat:
- Srta. quan anirem a la “grua”???

La Judit fa 6è. Des de que té 5 anys ha participat a la Rua. Els de 6è son els encarregats de portar la pancarta de l’escola i els hi fa molta il·lusió.
Avui però ha estat especialment emotiu aquest moment ja que quan li ha tocat a ella l’agafa i em diu:
- Ja està!!! Ja porto la pancarta!!! Ja ha arribat aquell moment que esperava després de tants anys!!!

La Judit ha viscut avui una de les seves felicitats petites i espero que en tingui moltes més sempre.
És la feliç nena que veieu a la foto, tot portant la pancarta.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

No las veig!! a la web de l'escola no??
Merche

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per les fotografies de la Rua, els que no hi hem pogut ser, hem pogut comprovar lo bé que us ho heu passat grans i petits.
Quina enveja més sana m'heu donat.

Anònim ha dit...

Ja está... estava tan impacient que no deixava que es descarreguessin..ai,mare..d'aquesta si em fan fora.... M'encantan las fotos!!! es casi como ser-hi...Moltes gràcies.Bon cap de setmana de carvanal a tothom!!
Merche

Anònim ha dit...

Que maques les fotos de la rua de carnaval. És com si hi hagués anat. Moltes gracies

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a tots els que feu possible que els pares que no podem venir gaudim tan aviat de totes les fotos. És tot un LUXE que valorem molt i que agraim moltíssim.
Gràcies

Anònim ha dit...

Tant ràpids com sempre. Ha estat una rua màgnifica com cada any. Particularment he hagut de correr una mica per estar amb els meus dos bruixots (la Neus i el Sergi). Quan hem passat per davant de l'escola-parvulari i he vist els nostres cargols allà sentats gaudint de la festa he pensat fa justament un any el meu peix-sergi estava aquí sentat. Sembla mentida com passa el temps de ràpid. La veritat es que he rigut força estona amb els peixos, suposo que al ser la primera vegada per a ells, els pobres anavan molt atabalats, i també han fet corre una mica massa a la senyoreta Helena, així que suposo que avuí dormirant tots d'alló més be, i quan dic tots també em refereixo a vosté senyoreta Helena. Com sempre, guardarem tots aquests records i fotos en el sac de felicitats petites. Gràcies a tots i que continui la festa fins dilluns, i espero que als nens que aquesta tarda tenen l'examen els hi vagi molt i molt be.
Bon cap de setmana
Francesca

Anònim ha dit...

FANTASTIQUE!!!!!!!!!

Geno.

Anònim ha dit...

Hoy me he sentido feliz gracias al esfuerzo de todas vosotras, y al ver esas caritas ilusionadas.

Y ¿por qué no decirlo? también al advertir cómo la Srta. Elena (Dª Elena, como yo siempre me he dirigido a ella, por respeto, por mi edad y educación de origen) reflejaba en su rostro también esa felicidad y satisfacción al trabajo bien hecho y a la dedicación incondicional de tantos años.

No puedo por menos que daros las gracias; gracias por la buena educación que disteis a mis hijos, y gracias por la educación que ahora dais a mis nietos.

Dª Elena seguro que aún recordará (y me emociono yo misma al recordarlo y expresarlo aquí y ahora) aquél primer día en que la visité en compañía de mi difunto y querido esposo para pedir información sobre su sistema educativo, e incluso le pedimos que nos mostrara las instalaciones sitas entonces en la acera opuesta de la actual escuela de Avda. Madrid.

Con sólo estos detalles, seguro que Dª Elena sabe quien soy; así lo creo.

Me he extendido tal vez demasiado, pero me falta espacio para expresar con palabras mi profundo cariño y agradecimiento a todas vosotras; a tí Montse por tu buen hacer durante estos últimos años, recogiendo dignamente y con honores el Testigo de tu madre, quien a su vez lo recibió de la suya, y especialmente a Dª ELENA, a quien le guardo un profundo respeto, cariño y agradecimiento (valga la redundancia).

Felicidades, y gracias por proporcionarnos un día tan bonito.

Carmen Andreo

Anònim ha dit...

Que guapos que estaven tots els bruixots amb les capes i els barrets plens de llunes i estrelles. Ha sigut una rua molt maca i divertida. Felicitats als que heu escollit la disfressa, als que la heu fet possible i a tots els que hi heu participat. He vist les disfresses de la resta d'escoles i els més macus eren els de l'escola del Carme.

Anònim ha dit...

Felicitats un cop més per la feina i l'esforç!! Ha valgut la pena escapar-se un moment per veure en directe la cara de felicitat de tots... Srta. Elena inclosa perseguint els petits! Gràcies ho han passat genial i estaven guapíssims. Rosa

Anònim ha dit...

Aquestes felicitats petites sónles de debó, sónles que et fan posar els pèls de punta!!!

Felicitats per tot plegat!!

Laia

Anònim ha dit...

Ha estat un plaer haver-vos pogut acompanyar en aquest divendres de Carnaval.
Felicitats Montserrat i Srta Elena per la bona organització. Felicitats als alumnes (grans i petits) per la il•lusió i les ganes de participar.
I també felicitats a les famílies per guarnir tant be les capes, feien molt de goig.
Hem gaudit tots d’una rua molt divertida.
MOLT BON CAP DE SETMANA

Anònim ha dit...

Ostreeees!Em va fer moltísima ilusió portar la pancarta amb la Berta (que sens escapava cada dos per tres)per que desde que anavem de xinesos men recordo dels de 6é tot grans i ben alts i jo ben petita que anava al parvulari i ahir era jo la alta i gran!i l'any d'espanta ocells que la va portar la meva germana... i pensar que men anire de l'escola i anire cap a l'institut...
Judith Abelenda (6é)

Anònim ha dit...

Las parales de la meva filla Judith no son mes que el resultat de la feina ben feta, les meves filles han aprés a estimar la escola on pertanyen, i axí es va reflexar a la hora de portar la pancarta amb el seu nom. Recordo el primer cop que vaig venir a la escola amb la Laura al cotxet, demanant informació...va ser la millor elecció, perqué la Escola del Carme ha sigut per les meves filles la seva segona casa. Una escola no és nomes unas bones instalacions, i un bon equipament, sino que el que fa que sigui bona es la gent que cada dia esta sis hores amb els nostres fills i que no nomes els enseña les asignatures sino també els ensenya una mica de la vida.
Pero com tu dius,es una etapa que s'acaba i en començara un altra, pero gracies a tots vosaltres desde la primera professora de p3 (La srta.Laura,mai no l'oblidarem, ni la meva filla ni jo) fins a la última, las meves filles tenen uns valors que, de ben segur, las ajudaran a continuar endevant.
Moltes gracies per aquests anys.

Carme Pomar (Mare de la Laura i de la Judith)

Anònim ha dit...

Una rua que va estar molt bé, com sempre,..i que a més s´ha convertit en molt emotiva pels sentiments reflectits per aquí...una rua especial....MOLTES FELICITATS A TOTHOM!!!

Anònim ha dit...

M'ho vaig passar genial. Els nens estaven guapíssims de bruixots.M'encanta l'ambient festiu de la rua de carnaval i realment paga la pena escapar-se de la feina per poder-la disfrutar amb vosaltres. Les fotos també són molt maques i com a mínim els pares que no tenen la sort de poder-ho veure en directe poden fer-se una idea de lo bé que ens ho vam passar tots plegats. Moltes gràcies!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Moltes gracies per les fotos. Jo no vaig poder estar, i d’aquesta manera he pogut veure com va anar la rua.

Per cert, el petitons dels pollets van sortir guapíssims. l'Eric va sortir super content i guapo, guapo.

Una vegada mes. Gracies per tot.

Noelia Massagué