16/2/09

CARNAVAL
BRUIXES I BRUIXOTS
En primer lloc us he de dir que estava convençuda que faltava encara una setmana per Carnaval, per tant pensava fer el concurs d’endevinar aquesta setmana.
La sorpresa la vaig tenir el divendres passat quan vaig descobrir que ja teníem el Carnaval aquí.
El cap de setmana ha calgut marcar 800 estrelles i 800 llunes.
Tema disfressa:
- NO la planxeu!!! Se us cremarà!!!
- A molts la capa els hi vindrà molt llarga, feu una vora
- Retalleu i enganxeu les llunes i les estrelles com el model
- Poseu una beta al barret per poder-lo lligar i que no caigui
- Els pinteu amb llunes i estrelles, NO amb calaveres. Els hi podeu posar purpurina.
- El divendres que vinguin amb el xandall i l’anorac. A sobre, vestits de casa la capa, el barret i pintats


La Rua és el divendres. Sortirem de l’escola a les 9:45 ja que comença a les 10:30 del Parc de Les Infantes.
Gràcies per la vostra col·laboració.

DIMARTS SI VOLS TRIOMFAR, UNA SABATA DIFERENT PORTARÀS I LA CARA ET PINTARÀS

Avui la Paula ha vingut pintada amb una LLUNA. És una bona idea per divendres.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest any he trobat a faltar el concurs per descubrir de que aniran disfressats els nostres burinots, suposo que ens tens mal acostumats i la falta de temps (conferéncia de la setmana passada...i moltes altres coses) en jugat en contra. Segur que com sempre gaudirem tots d'un bon dia ple d'il-lusió. Avuí la Neus anava molt contenta amb el seu davantal, i explicaré una anécdota que ha passat: jo avuí porto una camisa llarga de quadres blancs i grisos, La neus aquest matí al llevar-se m'ha dit, mama jo avuí vaig disfressada de cuinera perque porto un davantal, i tu mama avuí vas de senyoreta, jo li he preguntat perque ho dius? mama perque portes una bata com la meva senyoreta... a que es maca la meva reina?
Francesca

Anònim ha dit...

Si que es veritat que he trobat a faltar en fer-nos participes de la il·lusió de que anaven els nens, tot-es ja ens preguntàvem de que anirien aquest any però es veritat que ha sigut una setmana concorreguda i ens tens mal acostumats. Hi voldria fer una pregunta. Un cop estigui preparada la capa, la han de portar al col·legi, posada el divendres al anar al cole o simplement portar-la divendres a la motxilla?

Anònim ha dit...

Ja m'extranyava... els nens m'han dit que havia de planxar les llunes i les estrelles amb un drap al mitj.Sort que no els hi he fet cas!!! Estan emocionats, els hi encanta aquesta setmana. Avui han anat a dormir pensar còm es pintaran la cara; a veure com surt: li toca pintar al papa.
800 estrelles i 800 llunes!!!! quina feinada!!!!

Anònim ha dit...

Ohh!Em sap greu no haver llegit el blog i el Pol ha anat sense davantal al col.le...A veure si demà el puc convèncer que ha de portar sabates diferents...Vinga, a gaudir del carnaval!Sílvia Z.

Montserrat ha dit...

Silvia... això només és per la Primària!!! els d'Infantil sortiran del cole amb alguna cosa especial.

Anònim ha dit...

Bon dia avuí escric una miqueta abans de la meva hora habitual pero es que un ocellet m'ha dit que avuí es un dia un dia especial, es L'ANIVERSARI de la senyoreta del LLEONS, així donçs, la familia Toiran-Prat vol felicitar a la Marta i desitjem que passis un feliç dia d'aniversari.
Francesca

Anònim ha dit...

Es xula la lluna pintada aixi. Prenc nota

Anònim ha dit...

Vaja, quina sorpresa.... d'ai la diferència entre els nens i les nenes, ells per norma no conten res. Per cert felicitats a Marta (professora dels Lleons) pel seu aniversari i felicitats a Marta pel bon maquillatge i donar-nos una bona idea per al divendres, jo m'estava tornant boja de com pintar la cara de bruixot. Gràcies

Anònim ha dit...

Perdó volia felicitar a la Paula i m'equivocat dient·la Marta. Disculam Paula, m'agrada molt com t'as pintat.
Això no treu que feliciti a la Senyoreta Marta pel su aniversari, eh.
Quin despist!

Anònim ha dit...

M'agrada molt la lluna de la paula li queda molt bé.

CAMILA,5é