11/7/08

Divendres, 11 de juliol de 2008
EXCURSIÓ AL POBLE ESPANYOL
9:25 Sortim en autocar des de l'Av. Madrid cap al Poble Espanyol.
9:37 Hem arribat al Poble Espanyol sense cap contratemps.
10:00 Estem esmorzant i anirem cap al forn de vidre.
10:25 Som al forn de vidre (fa molta calor).

10:55 Anem cap al taller de paper.
11:45 Som al taller de paper i els de Quatro TV ens estan filmant mentre experimentem. Ho passaran la propera setmana a l'informatiu de les 14:30 (estic pendent de que em confirmin el dia).
12:30 Ens trobem al conta contes on ens estan explicant un conte de la història del paper i ho estem passant molt bé. Encara ens queda molta feina a fer.
13:10 Després d'un matí tan atrafegat ara anem cap a la zona de picnic a dinar per agafar forces per la tarda.
14:05 Ara hem acabat de dinar. Com que estem a la zona de picnic i han estat tot el matí tan enfeinats ara tenen ganes de jugar i d'esbarjo.
15:30 Ja hem acabat de jugar i estem preparant la tornada cap a l'escola.

16:05 L'autocar ja ha arribat a l'escola sense cap problema. Hem aprés moltes coses, hem jugat i ens ho hem passat molt bé. Ara una bona dutxa i a descansar!


Teniu més fotos de l'excursió al Poble Espanyol al web http://www.xtec.cat/escoladelcarme/

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Es increible quina eficacia, sembla que estem amb ells.
Moltes gracies i que paseu un bon día.

Anònim ha dit...

Espero que gaudeixin de l'excursió d'avui tant com van gaudir ahir de la visita a la biblioteca. El Gerard va venir encantat.
Gràcies per la teva informació moment a moment.
Cristina

Anònim ha dit...

Quin luxe d'informació!Gràcies!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Que bé estar informats al moment!Que maco i com disfruten! Moltíssimes gràcies, Montserrat.
Merche

Anònim ha dit...

Quin luxe poder participar de l'excursió dels nostres fills. És com si estiguessim al poble espanyol amb ells. La veritat és que no se com t'ho fas per estar tan actualitzada i mantenir-nos informats tan ràpid. Gracies

Anònim ha dit...

Quina informació més actualitzada. No entenc com ho feu, però està molt bé.

Anònim ha dit...

Aquest sistema d’informació immediata on line es genial! Quantes vegades no hem dit "pagaria per veure’ls per un forat", avui el somni s’ha fet realitat (i a demes de franc). GRACIES ;-)

Anònim ha dit...

Moltes Gràcies per la vostra informació, tinc la sensació d´estar aqui amb vosaltres, que passeu un bon dia.
Patricia

Anònim ha dit...

Amb fotos i tot!!! Això és la bomba. Moltes gràcies, quin privilegi!!!

Anònim ha dit...

Montserrat, moltes gracies per tenir-nos tan ben informats amb fotos i tot. Ja sabem que suposa feina extra per tu, però tots nosaltres te la valorem. Creus que hi ha alguna altre escola que tinguin aquest privilegi??? Gracies per fer-ho possible.

Anònim ha dit...

Ens has fet una crònica tan detallada i ben il.lustrada que tinc la impressió d`haver anat jo també al Poble Espanyol. La meva filla acaba avui una setmana que ha viscut intensament: els jocs d`aigua....la visita a la Biblioteca ...i la tan desitjada excursió. MS

Anònim ha dit...

hola, normalment no escric al bloc i menys per donar felicitacions, però lo d'avuí a estat espectacular. Estic a la meva feïna i estic veient la foto de la meva filla de fa unes hores, sencillament espectacular, enhorabona !!!!!!!

salutacions a tots/es

Tony

Anònim ha dit...

Que guay tenir la informació al moment, ja veuràs quan li expliqui a la Neus i li ensenyi.Aquesta informació ens dona una tranquilitat almenys parlo per mi, perque d'aquesta manera sabem que arribeu be i ho passeu perfectament. Gràcies i en quan sàpigues quin dia sortireun a la tele ja ens ho diràs per poder-ho gravar. Aprofiteu força el que queda de dia.
Francesca.

Anònim ha dit...

Avui estaba trista perquè es la primera vegada que no m'acomiado de la Clara desde l'autocar...Desde la feina no puc veure el blog però acabo d'arrivar a casa i tal com m'imaginava aqui tinc tot el report! moltes gràcies Montserrat! t'ho agraeixo molt!
Belén

Anònim ha dit...

Estem a l'era de les telecomunicacions però ens esteu donant una lliçó amb la rapidessa com heu posat les fotos i la informació.
Sonia

Anònim ha dit...

soc l'arnau m'ho he passat molt be a l'excursio.

Anònim ha dit...

A les últimes convivències vas passar una nota que no es podien portar walkman ¿¿?? i els Marc em va dir : mama, què és un walkman?
Està clar que t'has esforçat per posar-te al dia en quant a tecnologia.Avui et vui posar un 10 Està clar que ho has aconseguit.
GRÀCIES PER LES FOTOS ...
Per cert, els nens s'ho han passat genial.

Guillem Carbonell ha dit...

Uala, divuit comentaris Montserrat, destrosses tots els rècords dels altres !!! ;D