23/7/08

Dimarts, 22 de juliol de 2008
POSTA DE SOL

Té 5 anys.
Un munt de regals, festes i alegries han omplert aquests dies. Gairebé no hi ha espai a casa per poder tenir-ho tot.
Cotxes teledirigits, jocs electrònics, piscina i batalles de pirates imaginaris...
Ha fet moltes coses, potser massa i tot, però a vegades ens agrada donar-los aquests moments i veure l’alegria als ulls quan obren regals.
Tot ha tornat a la normalitat i li he preguntat:
- Què és el que més t’agradat de totes les coses que t’han regalat i de tot el què has fet?
- Veure una posta de sol amb el papa!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina lliçó ens pot donar un nen de 5 anys als adults. Moltes vegades els pares "pequem" de voler fer feliços als nostres fills amb coses materials i que costen diners, i ells, sovint valoren més una bona estona de mimos, de jugar amb ells, de compartir coses amb ells o de simplement contemplar una bonica posta de sol, amb les muntanyes de Montserrat de fons.

Anònim ha dit...

Recordo quan era petita que el que mes m'agradava era que arrives el cap de setmana, i no era perque no m'agradés l'escola sino perque era quan podia veure al meu pare. el meu pare degut a la seva feina viatjava tota la setmana, i el divendres a la nit arrivava a casa.
Els caps de setmana eran genials perque podia compartir amb el meu pare moltes de les coses que els meus amics feian amb els seus durant la setmana, com llegir un compte, anar al parc, al zoo etc. Encara ara quan hi penso sento la sensació que tenia quan algun divendres a la tarda al sortir de l'escola en lloc d'anar amb autocar, trovava els meus pares a la porta esperant-me. Es potser per aixó que intento disfrutar al màxim dels meus fills i que ells ho fassin de mi, ara be sempre dic que el que importa es la calitat, no la quantitat, així donçs, dic a tots aquells pares i mares que potser no podem passar totes les hores que voldriem amb els nostres fills, que al que realment importa es que les estones que hi passem siguin profitoses, aquelles que quan vas al llit a dormir i les recordes t'omplen de satisfacció el cor, i la cara d'un fran somriure.
Francesca.

Anònim ha dit...

Sens dubte la història d'avui és la confirmació de que els nostres fills el que més valoren són les bones estones que passem amb ells.Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Es important que els nens aprenguin a valorar que hi ha regals que no son tan materials ni immediats, com sortir a passejar, passar una tarda al parc, a patinar, al teatre, al cinema, anar a veure un partit de l’esport que mes li agrada o regalar la lectura d’un conte cada dia abans d’anar a dormir.

A mi també m’agraden les postes de sol, penso que una bonica posta de sol no te preu. El sol ha obsequiat a aquest nen amb un bon espectacle arrodonint un magnífic dia i ell ho ha sabut apreciar. FELICITATS!