13/5/08

Dimarts, 13 de maig de 2008
PINTEM AMB XOCOLATA
Els nostres “Peixos” han aprés que els homes prehistòrics pintaven amb tot allò que trobaven a la natura. Intentarem fer una pintura rupestre tot utilizant xocolata.
Al començament no els hi feia massa gracia.

Comencen a pintar amb una mica de por. No ho tenen gens clar.


Poc a poc la xocolata es va desfent... la diversió està assegurada.


Cada cop més motivats el somriure apareix en les seves divertides cares.




Us imagineu el final oi???

5 comentaris:

labruixoleta ha dit...

jajaja! sí que m'imagino el final. Mmmm... ara m'han vingut ganes de menjar-me xocolata.
Prenc nota de la idea, per si un dia em quedo sense bolis ;-)

Anònim ha dit...

Quina seqüència tan divertida!!!I quin goig veure "els peixos" en plena acció!!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Estàn per menjar-se´ls!!!!Olga

Anònim ha dit...

Recordo quan era petita perque em passava el dia fent farinetes, m'agradava ajudar a la meva mare a la cuina,sobretot quan feia reposteria. Ara ho continuo fent amb els meus fills, precisament fa tres caps de setmana, la Neus, el Sergi, el Cristobal i jo vam estar fent una coca, ¿podeu imaginar com va acabar la cuina?, aixó si, vam passar una estona molt divertida i la coca va sortir molt bona.
No vull imaginar la feinada de la Nuria a l'hora de rentar-li a tots el nens les mans.
Francesca

Francesca

Anònim ha dit...

Que divertit!! Jo no hagués pogut fer ni una sola ratlla...m'hagués agafat un mal de panxa impressionanat.