19/5/08

Dilluns, 19 de maig de 2008
6è DE PRIMÀRIA
Avui vull que us imagineu que és fer una classe amb 23 pre-adolescents.
Us asseguro que és un còctel explosiu.
Tinc davant meu 23 nens i nenes (no són ni tan sols nois i noies) plens de canvis hormonals. Tot els hi fa riure, amaguen el seu cos entre la roba infantil i són maldestres. El que més tenen desenvolupat, a part de la seva alçada, és el sentit del ridícul. Plens de grans a la cara i amb boques d’ortodòncia. Tenen uns peus enormes, la bata els hi ve petita i fan una mena d’olor característica, malgrat la dutxa diària.
Són insegurs i no donen la seva opinió, en veu alta, fins que veuen que la majoria ho fa. Aleshores imiten.
Us heu fet una idea? Surrealista... però bonic.
Surrealista perquè són una fauna difícil de controlar. Bonic per què acabo per controlar-los.
Els faig cantar i ballar, portar el ritme i picar de mans. Tot plegat és, la majoria de vegades, un orgue de grills però aconsegueixo implicar-los a tots. Aquest és el meu objectiu.
Cantem cançons de Sau, de grups de rock com el Simple Plan (he de reconèixer que ignorava qui eren fins que vaig tenir una adolescent a casa), fins i tot d’Operación Triunfo... i sense que gairebé se n’adonin els hi col·loco simfonies, concerts i cançons dels Beatles.
Fer aquesta classe a 6è. és francament esgotadora.

AFEGITÓ:
EL DIJOUS, 22 DE MAIG, A LES 18:00 HORES DE LA TARDA, A LA SALA POLIVALENT DE L’ESCOLA, FAREM L’ENTREGA DEL PRIMER PREMI DEL DISSENY DE LOGOS I DELS LOTS DE LLIBRES. US ESPEREM, PER FER LA FOTO I BRINDAR, A TOTS ELS QUE VAU PARTICIPAR EN EL CONCURS.
NO HI FALTEU!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Amb la descripcció que has fet dels nens de 6è m'hi he vist jo mateixa a l'escola (quins records tan bonics!)...Quina feinada fer una classe amb tantes hormones revolucionades!!Sílvia Z.