23/4/08

Dimecres, 23 d'abril de 2008
SANT JORDI
Dia festiu per excel·lència. Sant Jordi, com ja sabeu alguns, és el dia que més m’agrada de l’any.
El bonic dia que ha fet, ens ha permès posar la parada de llibres al pati. Hem ballat una sardana i gaudit de la bona temperatura, el bon ambient, dels llibres i de les roses.
L’espontaneïtat dels petits, mirant el vídeo de la llegenda, ha arribat al seu moment més emocionant quan Sant Jordi ha matat al drac. Els aplaudiments han sortit de manera espontània. La representació de la llegenda també ens ha fet passar una bona estona.



Felicitats a tots els Jordis!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

ha sigut emocionant ajudar als petits , vallar sardanes i intercambiar llibres berta

Anònim ha dit...

avui ha estat molt be el dia ja que tothom ha passat una bona festa y s ha emportat un bon llibre de regal
marta barriuso

Anònim ha dit...

No se com descriure la emoció que m'ha causat veure al nens al pati ballant sardanes. Ara que solament s'acorden del Chiki-chiki, i no em sembla malament aunque em guardo la meva opinio per un altre dia.
Em sembla fantastic seguir les tradicions catalanes sinò amb el temps s'aniran perdent i ara tenir la oportunitat de veure les cares d'emoció dels nenes veient els llibres.... fent el teatre... vaja dia mes emocionant per tots!, avui en especial em sento molt orguyosa de l'escola per las iniciatives.
Gracies a totes.

Anònim ha dit...

Quina manera mes bonica de celebrar la Diada de Sant Jordi, sardanes, intercanvi de llibres, obra de teatre, passi de vídeo....
Sant Jordi es una festa especial, molt nostra; una festa que no es festa (i aquí esta la gràcia). Jo no me l’he perdut mai i m’encanta que els nostres fills/filles també la visquin tant intensament. Dono fe de que l'han disfrutat moltíssim.
Si la setmana passada veu triomfar amb les activitats esportives aquesta ho heu fet amb les tradicions i activitats culturals. Tot es prou important. Felicitats a l’escola.

Anònim ha dit...

A mi també m'encanta la diada de Sant Jordi, i aquest any especialment l'he gaudit molt. El Pol ahir ens va explicar que havien vist a la tele la "peli" de Sant Jordi i que els nens grans havien fet un teatre. Avui veient les fotos he pogut veure la fantàstica festa que vau fer a l'escola. He disfrutat veient als nens tant interessats en els llibres i sobretot la cara de felicitat en les seves cares. També m'encanta veure com els grans de l'escola ajuden als més petits...Quina diada tan bonica! Sílvia Z.

Anònim ha dit...

M'agradat molt veure les fotos fent
els dibuixos, les sardanes i l'obra de teatre. M'agradaria molt que un any l'escola s'animes a que els pares poguessim veure l'obra.
La Neus tenia una frase molt llarga i per la nit no aconseguia memoritzar-la, peró pel matí amb un no res, mentre anavem en el cotxe, zas, de memoria ( el que fa el cansansi). Quan ha sortit de l'escola m'ha dit que la havia dit molt bé, espero que així sigui, però a la fi el que conta es la intenció i aquesta sens dubte es sempre molt bona.
Francesca

Anònim ha dit...

hola!!!!
sóc la Yasmine. Encara m'enrecordo de vosaltres pero tinc moltes coses al cap i no m'he pogut conectar a internet.
sobre el blog d'avui:
estic d'acord amb tu es un dia encantador roses i llibres;la millor convinació!!!!!!
jo tinc pendents 6 llibres!!!
tots del meu aniversari i sant jordi!!
perdó per no escriure més sovint
adeu
arreveure