2/4/08

Dimecres, 2 d'abril de 2008
JA TENIM LOGOTIP!!!
No us podeu arribar a imaginar el que he arribat a riure avui quan, una persona vinculada a l’escola, m’ha ensenyat aquest escut de la foto.
Podeu veure que, en el fons, no sóc tan innovadora. El logotip ja existeix.
Amb sinceritat us he de dir que quina sort que estigués, i continuarà estant, en el bagul dels records. És francament lleig.
Pel que he pogut esbrinar és dels anys 50 i està inspirat en l’escut heràldic de la família.
No em direu que no és una peça de museu.
Volia informar-me més per saber on el portaven, en quines ocasions, i per quin motiu s’havia fet però el meu atac de riure no m’ha permès seguir endavant en les investigacions.
Ja podeu posar-vos a treballar i presentar nous logotips perquè sinó l’haurem de treure del bagul dels records.

7 comentaris:

Berenguer ha dit...

La veritat és que no pensava participar, ja que confeso que dibuixar se'm dóna fatal, però faré el que calgui perquè no revisqui l'escut!

Anònim ha dit...

Sí que és lleig, sí...Ara, segurament en els anys 50 a tothom li semblava d'allò més bonic...Si us plau, dibuixants, poseu-vos a treballar i així la Montserrat el podrà tornar a guardar al bagul dels records!!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Quans logos et podem presentar per persona? Jo tinc algunes idees diferents. Sonia.

Montserrat ha dit...

Es poden presentar tots els que vulgueu. Cap problema.

Anònim ha dit...

La veritat és que és força lleig, però, com diu la Sílvia, al començament el deurien trobar bonic.

Anònim ha dit...

Realment lleig, però de l'època. Espero que segueixi al museu, això sí en un lloc visible, cal conservar els records... No m'imagino els nostres nens amb aquesta "harmadura" al xandall! Crec que m'inspiraré a fer algun dibuix,tot i que no en se....
Rosa B.

Anònim ha dit...

Estic impacient i tambe tinc molta curiositat per veure aquests projectes i poder votar que, en aquest cas, es l'unic que podre fer perque això del dibuix no es el meu fort :-(