11/9/12

Dimecres, 12 de setembre de 2012
BON DIA
Avui he passat per davant de l’escola i he entrat a donar un cop d’ull per a constatar de nou que tot estava a punt per obrir demà.

Una volta en silenci. Les classes buides i mudes. Sense cap dibuix, cap treball ni cap full perdut a mig fer.
De nou m’he assegut al meu racó preferit de l’escola.
Pensaments inconnexes anaven apareixen.
La il•lusió d’un nou curs, els projectes que hem pensat, les activitats de sempre i les noves que cal fer. El Claustre entusiasmat de nou i del que em sento tan orgullosa.
La satisfacció de fer allò que més m’agrada: ensenyar.
La responsabilitat del dia a dia.
La lluita fructífera en tot allò que crec.
La seguretat de la feina ben feta.
L’ambició per l’excel•lència.
L’objectiu d’aconseguir persones de bé, generoses i nobles.

M’he aixecat lentament. He anat obrint totes les portes de les classes conscient que d’aquesta manera, es preparaven per donar la benvinguda demà a tots aquests nens i nenes sorollosos que ompliran de rialles, de plors també, la nostra escola.
Papallones a la panxa com si fos una mestra novella que demà s’enfronta al seu primer dia. Però ja m’està bé de notar-les perquè de nou em confirmen el perquè sóc tan feliç fent de mestra i reinventar-me de nou cada dia.

Amb el cap ben alt i el somriure resplendent demà obrirem la porta a un nou curs ple d’esperança, molta feina i nous reptes.

Sigueu benvinguts.

Bon dia a tothom.



6 comentaris:

Noemi Massague ha dit...

Benvinguts de nou,

Demà inici de curs, amb els nervis i la il·lusió que això suposa. Alguns continuen i altres comencen una nova etapa; però tots amb els motors en marxa.

Que tingueu un bon dia !!!

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom i bon començament de curs.
Últim curs a l'escola per l'Ernest, el viurem intensament..
el Jofre, últim curs al "cole dels peques"... el temps passa volant.
Una abraçada a tots i benvinguts!

Anguera-Aixalà

Anònim ha dit...

Avui comença a l'escola dels grans, molts nervis pero moltes ganes de comença una nva etapa.

Que passeu un molt bon dia.

Familia Gomez - Massague.

Anònim ha dit...

Bon curs a tot@s, mestres, nens/es i directius. Pares i mares també. Molta paciència i a disfrutar tot el que es pugui. Que torni a ser un gran curs!!
Rosa B.

laia ha dit...

Bon curs a tothom, l'últim curs de la meva filla... I el sempre complicat tercer pel meu petit ( o no tant ja).
Molt bones les primeres sensacions de tots dos, què espero durin tot el curs...
Molt xules les carpetes i les agendes...

Laia

Patrícia Borràs ha dit...

Bona nit a tots!!!
No deixis mai de tenir aquestes papallones a la panxa, amb elles ens enlaires a tots.
Molt bon curs a tothom!!!
Família Coll Borràs