22/9/10

Dimecres, 22 de setembre de 2010
REUNIÓ A PRIMÀRIA
De nou tranquil•litat en la segona reunió de pares d’enguany.
Gairebé només ens ha faltat el cafè i les pastetes.
De fet el que més m’agrada d’aquestes reunions són les converses disteses amb vosaltres a nivell de passadís, a la classe amb un parell de pares o fins i tot fora la porta.
Arrenquem els motors del nou curs a velocitat constant i ferma.
Gràcies a tots els que confieu en el nostre circuit.
La carrera serà divertida i complicada. Trobarem obstacles que superarem plegats, diversió on gaudirem tots i nous reptes que ens ompliran de joia i satisfacció.
Sigui com sigui tenim el vent a favor.
L’educació dels vostres fills és un repte que ens apassiona tirar endavant. No ho dubteu.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada assistir a les reunions de pares.Conec a la nova senyoreta, veig on el meu fill es passa la major part del dia i tafanejo els primers dibuixos penjats a les parets. M'agrada especialment quan la senyoreta explica què és el que acabaran sabent els nostres fills a l'acabar el curs, i penso "quina feinada que ens espera aquest any"...Per sort estem ben guiats i acompanyats per fer aquesta carrera d'obstacles. Montserrat, si hagués cafè i pastetes a les reunions no hi hauria forma de fer-nos fora de l'escola...Gràcies. Sílvia Z.

Anònim ha dit...

La meva definició de la reunió d'ahir: bones sensacions.
Crec que amb això ho dic tot.
Laia

Anònim ha dit...

Molt contents amb la reunio i encantats amb la senyoreta de 2on.
Aquest curs pinta be

Anònim ha dit...

Disfruto a les reunions, m'agrada posar-lis cara a la senyoretes i no haver d'invertar-me una quan els nens en parlan d'elles. M'agrada coneixar a les persones que ensenyan als meus fills, hi haig de dir una cosa i es que tinc la sort que desde la primera reunió que vaig fer ja fa uns quants anys, quan surto de l'escola tinc una sensació de tranquil-litat, perqué ser que estan en bones mans. Totes les senyoretes que han tingut son diferents, pero totes em trasmeten pau, i aixó es molt bona senyal. Com diriau volsaltes un ex-xelent felicitats. Bon cap de setmana.
Francesca

Anònim ha dit...

Comparteixo totalment la definició de la Laia..es una satisfacció.Moltes gràcies per tot.
Merche

Anònim ha dit...

penso que és molt interessant veure on passa el meu fill el dia, la cara de la mestra, que cal fer durant el curs, que diu de nou la Srta. Montserrat, els dibuixos, la taula on seu.... i saludar la resta dels pares/mares. Si a aquestes alçades de curs no ens interessem pel que vindrá no se com podem ajudar-lo en el seu dia a dia i transmetre la responsabilitat que tenim amb l'escola. Crec que per ells també és important veure com ens interessem per tot això. Rosa B.