20/9/10

Dilluns, 20 de setembre de 2010
NOVA TEORIA DE LA RELATIVITAT
Nova teoria de la relativitat.
Amb el primer fill esterilitzes el xumet cada cop que cau a terra, amb el segon el passes per sota l’aixeta i amb el tercer... si cau... que caigui... com a molt el fregues amb la màniga.

Nova teoria de les reunions de pares.
Amb el primer fill aneu el pare i la mare (no cal), agafeu apunts i feu preguntes personals que no interessen als altres pares.
Amb el segon fill només ve un dels dos (a casa explicareu el que s’ha dit que de fet no és res nou) i marxeu quan comença la tanda de preguntes dels pares que només en tenen un.
Amb el tercer fill us espereu a tenir les tutories individualitzades, al cap i a la fi és el que més interessa.

10 comentaris:

Montse ha dit...

Amb la teoria de la relativitat, estic del tot d'acord!!!, jo vaig parar amb dos però estic retratada.
De la teoria de la reunió de pares,crec que dec ser l'excepciò que confirma la regla. A casa creiem que s'ha d'anar a totes les reunions, sempre hi ha canvis i novetats que cal coneixer, si una pregunta d'un altre pare no ens interessa, potser al següent si. A més aquestes reunions serveixen per conèixer als pares dels nens que comparteixen hores amb els nostres.

Montse

Anònim ha dit...

Jo crec que les reunions de pares són interessants però no imprescindibles. La primera part que parla la mestra és interessant peró les preguntes acostumen a ser una perdua de temps. Sóc més partidaria de les tutories individualitzades.

Patrícia Borràs ha dit...

Enkra som molt "novatos" xo suposso q les dues coses van bé, tan les reunions de pares com les tutories individuals, tot el q sigui x estar ben informats sobre l´educació dels nens sempre va bé; t´agradaria poder anar els dos a totes les reunions, xo sabem q moltes feines "obliguem" a q només i vagi un, xo mentre es prengui bona nota no ha de supossar cap problema, com ja heu dit, potser una pregunta no t´interessa, xo la següent segurament si... xo s´ha de tenir clar q aquestes reunions son generalistes, x coses individuals s´ha d´esperar a la tutoria personal i aixì no allargar les coses més del q toca...

Patrícia

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb la Montse, amb el primer fill quan té un sol moc el portes correns al metge, amb el segon, esperes per saver si anirà a més o no. Pero pel que fa al tema de les reunions sempre m'han agradat anar-hi a totes, es normal que les individualitzades es centran en els teus fills en particular, pero les generals son també molt interesants, es normal que algunes preguntes no interessin a segons qui, pero no tots som iguals, així que si una no t'interesa potser la següent si. Es important anar-hi a totes, simplement pel fet de que en els nens els encanta després preguntar de que hem parlat, han de notar que ens preocupa el que han de fer, apendre, que ens preocupem per ells.
Francesca

Anònim ha dit...

Si que és cert el que dius. Sempre he preferit les entrevistes individualitzades per concretar més en allò que m'interessa.

Anònim ha dit...

Tot i que les preguntes dels pares la majoria de vegades són personals i no interessen per que allarguen les reunions a mi m'agraden les reunions per veure la classe i que m'expliquin les normes de manera general.
Les tutories acaben d'arrodonir els meus dubtes.
Alex

Anònim ha dit...

Jo en tinc tres i m'hi veig reflexada plenament. Molt graciós això del xumet

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'encantaria poder assistir a les dues reunions amb el meu marit, pero per raons de feina i la impossibilitat d'estar a dos aules alhora, aniré la de la gran i quan cregui que ja s'ha dit el més important aniré a la del petit, encara que sigui per una qüestió de respecte cap a la mestra.
Laia

Anònim ha dit...

I quina seria la teoria de la relativitat en cas de bessons???
Potser en la teoria de la relativitat es com tenir el segon fill, però pel que fa a la teoria de les reunions de pares, es com si es tractes del primer fill.
Jo estic esperant la reunió i sòc de les que faig una llista amb preguntes a fer, que en molts casos ja resolt la mestra en la seva presentació. M'agrada veure la classe on segur que ja penjen de les parets algun dibuix, un horari,... que desprès comentaré a casa.

Laura

Anònim ha dit...

dono fe del comentari dels xumets!!!!!!és veritat...jajaja..pel que fa a les reunions també és cert..jo a la de la segona no hi puc anar..ningú es pot quedar amb les nenes..!!però com que gairebé es dirà el mateiz que amb la primera..no es dona tanta importància..la que importa..és la individual..ja que és on et diuen si la nena va bé o no..i t'expliquen una mica que fa a la classe..veus les feines que fa..com pinta...


irene gonzález