23/9/10

Dijous, 23 de setembre de 2010
ACABEM LES REUNIONS
La Reunió de pares dels petits de l’escola és sempre la més entranyable.
La majoria són pares que tot just fa un any o dos que ho són i per ells tot són novetats.
La classe, les activitats, els hàbits i les rutines. Tot és nou.
Veuen els seus fills tan petits que costa d’imaginar que faran tot el que els hi diem. Però ho faran. En dono fe.
En aquestes reunions conec a pares i mares dels alumnes nous i recomencem amb germans petits.
Qua amb la Srta Elena comentem com anat tot plegat sempre diem:
-Quina sort!!! Tenim gent molt maca a l’escola!!!
Amb aquesta reunió acabem la tanda.
Ara toca treballar cada dia amb tots els nens i mantenir la comunicació constant amb tots vosaltres.
De nou, gràcies per la confiança.

4 comentaris:

Patrícia Borràs ha dit...

Gràcies a vosaltres x ser com sou i x la vostra feina!!!

És un goig saber q els deixem cada dia amb les millos senyoretes q es poden tenir, aquesta sensació de tranquil.litat no es paga amb res, i veure com va cap el cole amb un somriure d´orella a orella és lo millor q podem tenir!!!

Anònim ha dit...

liliana mama de mara p-2 hola estoy muy contenta con la profesoras de mi hija, veo que va muy contenta a comparación con la otra guarderia del año pasado, ya sé que vas muy liada, te agradecemos cuando pones fotos, ya que vemos lo que hace nuestra hija
gracias y un saludo

Anònim ha dit...

A mi m'agrada anar a les reunions, en primer lloc, perqué en alguna ocasió no conec a la mestre i m'agrada que quan els nens em parlan d'ella poder posar-li la cara que té i no inventar-me una que normalment no té res a veure amb la realitat. M'agrada veure la classe, els dibuixos penjats, m'agrada que ens expliquin el que faran o fins i tot el que han fet amb alguna de les anécdotes que en ocasions ens narran i ens fan riure ( la risa és la millor terapia i en aquesta reunió de segon han sigut varies, gràcies). Pero sobretot m'agrada la sensació que em queda quan surto de l'escola després de la reunió, m'agrada aquesta sensació de pau i tranquil-litat que invaeix el meu cos sabent que un any més estan en bones mans. Gràcies senyoretes un any més us dono un excel-lent.
Francesca

Marta ha dit...

La veritat es que costa imaginar que faran tot el que diuen les senyoretes que fan, però amb la bona feina que fan, no ho dubto pas...
Estem encantats amb la bonissima feina que feu tots... enhorabona!!!!
Pares, cargol Isaac