24/3/08

Dilluns de Pasqua
SANT TORNE-M'HI
Comença el tercer trimestre del curs. Serà llarg i feixuc, però estarà ple de noves iniciatives, nous reptes i molta il·lusió.
Els mestres tenim una manera peculiar de mirar el temps. L’any comença, per a nosaltres, el setembre. Tot ho estructurem per trimestres i per les festes que es treballen a l’escola.
El que primer treballarem, a partir de demà, serà la primavera i seguidament Sant Jordi.
Començarem les fitxes noves amb els d’infantil i acabarem els àlbums a Primària.
Controls, notes, nous temes, interessants vivències, nous posts, idees noves per la web, alegries, problemes... però tot plegat amb el millor dels nostres somriures.
Ja sabeu que la vida és plena de grans maldecaps i de felicitats petites.
Els mals de cap venen sols, sense buscar-los, per tant el que ens toca fer és trobar, cada dia, les felicitats petites.
Som’hi, doncs.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

És un plaer saber com enfoqueu la feina que ha de venir, amb aquesta empenta, amb aquesta alegria, amb aquesta energia que sempre us ha caracteritzat. De ben segur que si vosaltres us ho preneu així, ho transmetereu als nostres fills i els hi fareu el seu aprenentatge molt més fàcil i divertit. ´
Ànims i força pel tercer i últim trimestre d'aquest curs.

Anònim ha dit...

Anim, d'aqui quatre dies Sant Joan.

Anònim ha dit...

Aquest mati nomes sortir de casa ja m’he trobat una "felicitat petita"; l'Arnau em diu:
- Mama estic nerviós
- Que et passa? (ara em dirà que no vol anar al cole, he pensat)
- Tinc unes ganes de veure els meus amics i a l'Angels ......
Uf! M’ha alegrat el dia :-)

Anònim ha dit...

En primer lloc espero que tots hagiu descansat . Jo la veritat es que descansar descansar no gaire, peró he aconseguit oblidar-me de tot,desconectar i per primera vegada en molt temps ho he aconseguit, i aixó ha fet que aquests 5 dies de "descans" hagin estat molt millor del que havia imaginat. Ens hem reunit amb la familia i hem rigut força, amb els amics, hem anat a la platja a jugar amb la sorra, hem pintat amb els dits tots plegats ( imagineu la cara dels nens, la seva felicitat) ens hem revolcat per l'herba del parc, hem menjat les mones de la neus i del sergi, de la Paula, l'eudald, la mireia, el Pau, el Roger intentant fer un concurs per a veure quina estava més bona, peró la veritat es que totes estavan igual de bones,i un llarg etc. aquests dies ens han vingut molt bé per agafar energia per tot el que vindrà, així que ànims a tots, com sempre dic, hem de pensar aprofitar el temps el màxim que podem, intentar no deixar res per demà, la vida son 4 dies dels quals 1 o 2 plou així que hem d'intentar viure amb intensitat els que no plou.
Francesca

labruixoleta ha dit...

és curiós, jo fa molts anys que no vaig a escola i no tinc nens que hi vagin, però tb estructuro l'any començant al setembre i el divideixo en trimestres... Serà que hi ha coses que se'ns queden gravades de quan estudiavem?

Espero que aquest trimestre porti un munt de felicitats petites :-)

Unknown ha dit...

Doncs no es per res, però amb lo d'hora que ha sigut la setmana santa, el trimestre es farà molt llarg pels nens. I sempre he sentit a dir, que el tercer és el que es fa més feixuc... Ànims!

Anònim ha dit...

Tornem-hi, som-hi