6/3/08

Dijous, 6 de març de 2008
ELS ESTUDIS
Llegia, en un article, unes pautes sobre el que podem fer per ajudar als nostres fills en els seus estudis.
Les vaig trobar força encertades per tant us les transcric:
HEM DE:
- Dirigir la planificació i organització de l’estudi a casa
- Revisar el treball de nen cada dia
- Valorar el seu esforç davant la feina ben feta
- Controlar l’alimentació, el descans i el temps d’oci

NO HEM DE:
- No Inculcar una visió negativa sobre els seus estudis
- No Comparar-lo amb ningú (germans, cosins, amics...)
- No Criticar-lo com a persona, cal corregir els errors
- No Desprestigiar mai la feina de l’escola, ni del mestre

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Agraeixo una vegada mes els teus consells ja que aquesta es una feina que els pares hem de fer paral•lelament amb vosaltres i penso que com més contacte tinguem amb els mestres, més senzill serà resoldre qualsevol mena de problema, tant d’aprenentatge com de comportament o de relació.
També agraeixo la vostra proximitat i accessibilitat perquè jo no podria confiar plenament en algú a qui no coneixés.

Anònim ha dit...

Penso que hem de meditar en el consell que posa: no Criticar-lo com a persona..... ho tindre en compte.
Gràcies

Anònim ha dit...

Amb la Mireia cada dia era una baralla agafar el llibre i llegir cinc minuts. Al final vaig dessistir.
Ara cada nit abans de dormir llegim qualsevol altre conte, una línia ella i una línia jo. Per ella això no és llegir sino jugar. El resultat és que llegeig més i millor i em costa plegar per anar a dormir. De vegades m'equivoco amb alguna síl.laba i ella riu i em corregeix.