31/3/08

Dilluns, 31 de març de 2008
ABRIL!!!
Comencem el mes d’abril. L’abril és particularment bonic, si més no per a mi.
Per començar és quan floreixen les violetes, la meva flor preferida.
A l’abril comences a notar que el dia s’allarga. El Sol escalfa i el fred ja no es nota.
Tot i que m’agrada molt la tardor, la primavera d’aquest any és especialment bonica.
A més a més a l’abril hi ha la festa que més m’agrada de totes... Sant Jordi!!!
Avui us explicaré una gran primícia, que ni tan sols els nens saben. Aquest any, a l’abril, farem les Primeres Jornades Esportives a l’escola.
Fa dies que ho estem organitzant i planificant. Estem molt il·lusionats amb el projecte.
Us mantindrem informats.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jornades esportives???? que xulo no????

Anònim ha dit...

Jo de petita ho havia fet a l'escola, després alguns del cole representàvem l'escola en unes jornades on participaven vàries escoles de Reus i d'allí sortien els que representaven la comarca. Era divertit. També coincidia amb l'últim trimestre. Bona idea.
Judit

Anònim ha dit...

M'agrada la idea! I als nens segur que també.

Anònim ha dit...

A mi m'agrada l'agost!!!!

Anònim ha dit...

A mi m'encanta la primavera i sobretot veure com la natura comença a despertar-se després de l'hivern!Molt bona idea l'organització de les Jornades Esportives. De ben segur que seran tot un èxit i els nens estaran encantats de participar!Sílvia Z.