19/7/07

Dimecres, 18 de juliol de 2007
UN LLOC SINGULAR
Fa força temps un Inspector d’ensenyament em va dir que la nostra escola era una escola singular.
En aquell moment no vaig saber massa bé a què es referia però amb el temps, parlant i observant, penso que volia dir què una escola singular és aquella que:
- coneixes absolutament a tots els pares i mares i avis i àvies dels teus alumnes
- sempre tens un moment per parlar amb les famílies i no ho fas amb la separació física a través d’una finestreta
- els atures pel carrer per fer una xerradeta
- ets convidat a les festes d’aniversari
En una societat tan impersonal com la nostra m’agrada reivindicar els espais singulars (botigues, escoles, amics...) crec que són uns petits oasis en mig d’una gran multitud.

1 comentari:

Unknown ha dit...

No ho sé si es singular, perquè no la conec, però ja et dic que pel que llegeixo en el bloc, és una escola on m'agradaria que hi anés el meu fill. Llàstima que sigui tan lluny ;-)