3/7/07





Dimarts, 3 de juliol de 2007

MANDALES

Jo no sé del cert el poder que tenen les mandales però us puc assegurar que, aquest matí, la tranquil·litat i la pau regnaven entre tots, mentre anaven pintant i escoltant música.
Les Mandales són representacions geomètriques, utilitzades principalment pels budistes, amb l’objectiu d’aconseguir una bona concentració i meditació.
Després de l’experiència d’avui em sembla que durant el curs hauré de repartir més d’una mandala a veure si calmo a més d’un i, que consti, que m’incloc.
Han quedat molt boniques, tal i com podeu veure a les fotos.
Llàstima que no podeu escoltar la música d’Enya que ells sentien mentre que feien l’activitat (segur que algú me la posaria en el blog en menys de cinc minuts).
Quan us sentiu estressats us recomano l’activitat: colors, una mandala i bona música.
Ja m’ho explicareu, jo ho he trobat genial.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'apunto la recepta, gràcies!!!
laia

Anònim ha dit...

Bona nit:
Tot i que el meu fill no ve al casal, jo continuo enganxada al blog.
Per cert la Mandala podrieu fer-la servir durant el curs sobretot el segon trimestre que es fa etern per vosaltres i pels nens. Jo ara intentaré probar-ho amb el meu fill per veure si aconsegueixo tranquilitzar-lo, ja m'enteneu. Gemma

Anònim ha dit...

Doncs la combinació de Mandales, colors i una música relaxant sembla una bona recepta per amansar les "feres"...ho posarem en pràctica. Seguim el blog cada dia i ens encanta saber les activitats que estan fent els nostres fills cada dia al casal. Per cert dilluns els petitons varen portar una camiseta per pintar i l'Arnau diu que encara no l'han pintat i ja està una mica nerviós, jeje.

Anònim ha dit...

Bon día a tothom!! .. m'agradaría possar-ho en práctica.. pero on puc trobar les mandales ?? Merche

Anònim ha dit...

A casa ja practiquen el "mandalisme" de fa temps. Les podeu trobar a internet(ex:www.educima.com). Olga.

Berenguer ha dit...

Montserrat,
Per inserir música al blog, pots fer servir aquesta pàgina, que està molt bé.

http://www.odeo.com/

Em sembla que jo també ho provaré, això de les Mandales!

Anònim ha dit...

gracies per la pag. web de les mandales son molt xules

adeu
Yasmine