30/3/07

Divendres, 30 de març de 2007
CONTE REAL
Una vegada hi havia una mestra que explicava la lliçó.
Aleshores la va interrompre la Maria:
- això ens ho hem d’aprendre de memòria?
I l’Andreu va dir:
- què ho hem de copiar?
I en Jaume:
- què entrarà a l’examen?
L’Anna va dir:
- Mestra, no em funciona el bolígraf vermell
I en Martí:
- quan ho hem d’entregar?
La Mireia va aixecar la mà:
- Què puc anar al lavabo?
I en Jordi:
- i tot això que expliques per a què serveix?


Aleshores algú que passava per allà, que mai havia fet de mestre, li va demanar la Programació, les Competències Curriculars, el Projecte Educatiu, el Règim Intern de centre, l’atenció a la Diversitat, la Memòria Escolar...
Aleshores la mestra, mirant al cel, va demanar:

VACANCES!!!
Aquest Blog estarà tancat per vacances fins després de Pasqua. Sigueu feliços.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja ha arribat el moment de carregar les piles... gaudim i disfrutem dels bons resultats dels nostres fills i un aplaudiment per la nostre escola i per tots i totes els integrants que formen part d'ella,gracies.
També el Blog es mereix un descans.
Molt bones vacances a tots-es.fins aviat.

Dolors Casanovas i familia!!

nimue ha dit...

ai, que familiar em resulta aquesta escena! com l'has explicat de bé! m'encanta el teu blog! jo sóc una feliç profe de secundària i de veritat que m'he emocionat molt llegint alguns dels teus posts. Enhorabona i gràcies!